سرلشکر موسوی در جمع خبرنگاران:

نیرو‌های مسلح به هرگونه تجاوز پاسخ پشیمان‌کننده‌ای خواهند داد

فرمانده کل ارتش گفت: هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد با پاسخ محکم و پشیمان‌کننده‌ای روبه‌رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مهلک‌تری پاسخ خواهیم داد.
کد خبر: ۶۶۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱ - 17April 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم رژه ۲۹ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم‌اکنون ما در حالت آمادگی برای مقابله با شرارت‌های احتمالی هستیم و آنچه که در سراسر کشور امروز به نمایش گذاشتیم، بخش کوچکی از توانمندی‌ها بود و آن بخشی از تجهیزات که در حالت آماده‌باش هستند در رژه حضور نداشتند.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه آنچه شما امروز دیدید، گوشه‌ای از قدرت نیرو‌های مسلح برای دفاع از آرمان‌های کشور و ملت بود، افزود: هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد با پاسخ محکم و پشیمان‌کننده‌ای روبه‌رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مهلک‌تری به آن‌ها پاسخ خواهیم داد.

فرمانده کل ارتش درباره آمادگی نیرو‌های مسلح گفت: با توجه به دشمنانی که داریم، نیرو‌های مسلح معمولاً در آمادگی همیشگی قرار دارند تا مأموریت‌ها را به بهترین نحو اجرا کنند.

وی عنوان کرد: همه می‌دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت‌های نیرو‌های مسلح ایران را رصد می‌کنند و به همین خاطر مدت زیادی است که رجزخوانی و گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف‌های جدیدی روی آوردند.

سرلشکر موسوی در پایان خاطرنشان کرد: این روز‌ها همه نیرو‌های ما در سنگر‌های دفاعی آماده هستند تا در برابر احتمالی دشمن، اقدام متقابل انجام دهند. ما در آمادگی کامل هستیم تا مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار