مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

رسانه‌های البرز عملیات «وعده صادق» را جهادگونه تبیین کنند

«جابری انصاری» گفت: رسانه‌های استان البرز در انعکاس و تشریح عملیات بزرگ "وعده صادق" و اقدام تلافی‌جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی، بیش از پیش تلاش و کوشش کنند.
کد خبر: ۶۶۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳ - 17April 2024

رسانه‌های البرز، عملیات «وعده صادق» را جهادگونه تبیین کنندبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «سعید جابری انصاری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان، ضمن تقدیر و تشکر از رسانه‌های البرز در اطلاع‌رسانی اقدام تلافی‌جویانه سپاه پاسداران، اظهار داشت: از اهالی رسانه انتظار می‌رود با نگاهی جهادگونه و هنرمندانه در فضای مجازی و حقیقی، نسبت به تبیین و تشریح دستاورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات «وعده صادق» اهتمام بیشتری ورزند.

وی ادامه داد: رسانه‌های استان البرز در انعکاس و تشریح عملیات بزرگ «وعده صادق» و اقدام تلافی‌جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی، بیش از پیش تلاش و کوشش کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز با تأکید بر اهمیت جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند با دعوت از کارشناسان و تحلیلگران و مصاحبه با آنها، این موضوع مهم را به درستی برای مردم و افکار عمومی جهان تبیین کنند؛ چرا که اگر در این زمینه جهاد تبیین صورت نگیرد، این پیروزی بزرگ توسط دشمن به انحراف کشیده شده و به شکست تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها