کارگردان «میرو» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

درباره خاک و تمامیت ارضی کشور با کسی شوخی نداریم

ریگی با تاکید براینکه تنبیه متجاوز صهیونیستی یک اقدام آفتخارآمیز بود، گفت: درباره خاک کشورمان و تمامیت ارضی آن با کسی شوخی نداریم و هر کشوری به این آب و خاک دست‌درازی کند، جوابش را خواهیم داد.
کد خبر: ۶۶۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶ - 17April 2024

«حسین ریگی» کارگردان سینما که با فیلم «میرو» در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، به عملیات «وعده صادق» و حمله پهپادی و موشکی کشورمان به مناطقی از رژیم صهیونیستی اشاره کرد و با تاکید براینکه تنبیه رژیم صهیونیستی یک اقدام ضروری بود، اظهار داشت: به شدت از اقدام صورت گرفته حمایت می‌کنیم؛ ما وقتی به سرزمین و خاک کشورمان تعرضی صورت می‌گیرد، دیگر با کسی شوخی ندارم.

این فیلمساز به مسائل و مشکلات موجود در کشورمان پرداخت و با تاکید براینکه نقد به عملکرد دستگاه‌های مختلف کشور وجود دارد، گفت: بنده به عنوان یک فیلمساز به موضوعات و مشکلات می‌پردازم و نقدهایم را مطرح می‌کنم اما درباره خاک کشورمان و تمامیت ارضی آن با کسی شوخی نداریم و هر کشوری به این آب و خاک دست‌درازی کند، جوابش را خواهیم داد.

بیشتر بخوانید؛

عملیات وعده صادق موجب سربلندی ملت ایران شد+ فیلم 

وی در پاسخ به اینکه حمله پهپادی و موشکی کشورمان به رژیم صهیونیستی در پاسخ به حمله به کنسولگری کشورمان چه حسی به شما منتقل کرد، عنوان کرد: تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی حس زیبا و قشنگی را برای من به همراه داشت. 

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار