بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت روز ارتش؛

ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش معنوی است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲ - 16April 2024

ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش معنوی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: 

۲۹ فروردین مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های دلاورمردان نیروی زمینی ارتش فرصت مغتنمی برای بازخوانی کارنامه درخشان و افتخارآمیز این نهاد مکتبی و ارزشی در عرصه‌های گوناگون دفاعی، امنیتی، نظامی، فناوری، مبارزه با استکبار جهانی و مقابله با جبهه کفر و تکفیر به شمار می‌آید.

این روز بزرگ که با درایت و هوشمندی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) نامگذاری شده است روز به نمایش گذاشتن اقتدار و قدرت ارتش جمهوری اسلامی ایران به جهانیان و بویژه دشمنان و در رأس آن استکبار جهانی است.

به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی «امروز ارتش ما یک ارتش فکری، یک ارتش معنوی و یک ارتش دارای انگیزه‌های پاک و مقدّس است؛ این خیلی باارزش است.» و یکی از قدرتمندترین ارتش‌های دنیاست که با تکیه بر ایمان و روحیه خودباوری و دانش بومی به پیشرفت‌های بی‌‍شماری در حوزه دفاعی و نظامی دست یافت.

این ارتش الهی با روحیه جهادی و انقلابی گوش به فرمان ولایت فقیه در خنثی سازی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان و حفظ تمامیت ارضی و حراست از مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی مجاهدت‌های فراوانی داشته است و هر روز بر اقتدار و شکوه آن افزوده می‌شود.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن گرامی‌داشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهدای ارتش، اعلام می‌دارد این ارتش انقلابی و مکتبی در عرصه‌های مختلف نظام مایه عزت، عظمت و سربلندی است و شجاعانه و مقتدرانه افتخارآفرینی می‌کند و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی را سرافرازانه بر قله‌های فتح و پیروزی به اهتزاز درمی‌آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها