منتخب مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی:

ایران در دفاع از خاک خود با هیچ کشوری تعارف ندارد

«بیگدلی» گفت: ایران اسلامی با تنبیه رژیم صیهونیستی این پیام را به جهان مخابره کرد که برای دفاع از خودش با هیچ کشوری تعارف ندارد.
کد خبر: ۶۶۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹ - 16April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «عباس بیگدلی» منتخب مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دفاع مشروع ایران در پاسخ به جنایات متعدد رژیم صیهونیستی ذیل ماده ۵۱ منشور ملل متحد انجام شد که طبق اصل بازدارندگی، اگر پاسخی بعد از جنایات صورت گرفته توسط این رژیم داده نمی شد، در مرحله بعد تجاوز سنگین تری صورت می گرفت.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی برای تنبیه رژیم صیهونیستی به طور مستقیم از خاک خود این کار را انجام داد که برای دفاع از خاک و منافع مردم عزیز بود و در این راه نیز از هیچ اقدامی نباید دریغ می کرد.

بیگدلی با بیان اینکه بعضی از کشورهای غربی هنگام تجاوز رژیم صهونیستی به سفارت ایران ساکت بودند اما دفاع مشروع ایران را محکوم کردند، افزود: در این جامعه جهانی که از قانون پیروی نمی کنند باید قدرتمند عمل کنیم و در همین راستا و در روابط بین الملل موضوعی تحت عنوان پرستیژ (اعتبار) هست که با افزایش قدرت و بازدارندگی به دست می آید.

به گفته این مسئول، پرستیژ (اعتبار) به کشورها کمک می کند که با ارسال پیام قدرتشان از تجاوز به سرزمین خود جلوگیری کنند.

وی افزود: با وجود آمادگی ۱۰۰ درصدی رژیم صیهونیستی اما با عبور موشک از سامانه های گنبد آهنین به سامانه پدافند هوایی و موشکی فلاخون داوود و جنگنده های انگلیسی و فرانسوی متوسل شد اما حمله ایران سبب تخریب این پایگاه نظامی رژیم شد و این نشان از قدرت شگفت انگیز موشک های ایرانی است.

به گفته بیگدلی، جمهوری اسلامی به عنوان قدرت اول منطقه با این حمله موشکی به رژیم صیهونیستی، متحدانش و برخی از کشورهای منطقه که در فکر ماجراجویی علیه ایران بودند، هشدار جدی داد.

منتخب مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اتفاقاتی همانند سرنگونی پهپاد رادار گریز آمریکایی و عملیات وعده صادق به این معناست که جمهوری اسلامی برای حفظ تمامیت ارضی خود و دفاع از منافع مردم ایران هم در عرصه دفاعی و هم در عرصه تهاجمی در صورت تجاوز دشمنان در بالاترین سطوح نظامی خود می تواند قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار