پیام تسلیت فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) در پی عروج جانباز محمد کیانی

سردار «اکبری» با صدور پیامی درگذشت مجاهد و رزمنده دفاع مقدس حاج محمد کیانی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۶۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳ - 16April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با صدور پیامی عروج ملکوتی جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس «حاج محمد کیانی» را خانواده معزز ایشان، همرزمان و دوستان، بستگان و مردم ولایت مدار استان چهارمحال و بختیاری تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

سلام علیکم بما صبرتم...

جانبازان دفاع مقدس، اسطوره‌های عرصه پاسداری از انقلاب اسلامی در رکاب ولایت و نماد عزت و مایه غرور میهن اسلامی هستند، که با ایثار و جان‌فشانی، آزادگی خویش را به نمایش گذاشته و با ایمانی راسخ، قامت غیرت برافراشتند تا پرچم اقتدار و افتخار ایران اسلامی را استوار بدارند.

عروج ملکوتی فرمانده رشید و جانباز سرافراز برادر عزیز حاج محمد کیانی (جمعلی) یادگار ۸ سال دفاع مقدس و مدافع حرم، مبارز انقلابی، خادم اهلبیت علیهم السلام، موجب تالم و تاثر فراوان شد.

بی تردید خاطره تلاش‌های صادقانه این مجاهد خستگی ناپذیر در عرصه‌های مختلف به ویژه در تیپ آقا قمربنی هاشم علیه السلام در تاریخ درخشان استان چهارمحال و بختیاری ماندگار خواهد بود.

اینجانب عروج آسمانی جانباز دلاور حاج محمد (جمعلی) کیانی را به خانواده معزز ایشان، همرزمان و دوستان، بستگان و مردم ولایت مدار استان چهارمحال و بختیاری تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مجاهد عزیز انقلابی، علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها