رئیس کل دادگستری استان اصفهان:

دستگاه قضایی استان اصفهان از اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت می‌کند

حجت‌الاسلام «جعفری» از حمايت دستگاه قضائي از اجراي طرح عفاف و حجاب در استان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۲ - 15April 2024

دستگاه قضایی استان اصفهان از اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام‌ «اسداله جعفری» رئیس کل دادگستری استان اصفهان در نشست شوراي مديران قضائي دادگستري استان اظهار داشت: هدف از برگزاري اين نشست را ايجاد هماهنگي و انسجام مديران قضائي استان در راستاي اجراي سند تحول قضايي است.

وي افزود: يكي از موضوعاتي كه در اين نشست مطرح شد حمايت دستگاه قضائي استان از اجراي طرح عفاف و حجاب در تمامي حوزه‌هاي قضائي استان بود.

جعفری تصريح كرد: نيروهاي فراجا و ستاد امر به معروف و نهي از منكر كه در چارچوب قانون، اقدام به اجراي طرح عفاف و حجاب مي كنند تحت حمايت دستگاه قضائي استان قرار دارند و هر گونه تعرض به آنها پيگرد قانوني و تشكيل پرونده قضائي را در پي خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از اختصاص شعب ويژه براي رسيدگي به پرونده‌هاي حجاب و عفاف خبر داد و خاطرنشان كرد: دستگاه قضائي استان آمادگي كامل را براي رسيدگي به پرونده‌هاي قضائي مربوط به این موضوع را دارد و اين پرونده‌ها در شعب ويژه رسيدگي خواهد شد.

وی خاطرنشان كرد: همه افراد جامعه موظف به رعايت شئونات اسلامي هستند و نهادها، اماكن فرهنگي و تفريحي و اصناف بايد اجراي دستورالعمل وزارت كشور مبني بر ايجاد محدوديت در ارائه خدمات به افراد متخلف در حوزه عفاف و حجاب را در دستور كار قرار دهند و چنانچه مسؤول يا مديري عمدا در اجراي دستورالعمل‌ها و قوانين در این زمينه، كوتاهي كند با او وفق مقررات برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها