بیانیه بسیج استادان دانشگاه فرهنگیان اصفهان در حمایت عملیات «وعده صادق»

بسیج استادان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان درحمایت از پاسخ قاطعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳ - 15April 2024

بیانیه بسیج استادان دانشگاه فرهنگیان اصفهان در حمایت عملیات «وعده صادق»به گزارش دفاع‌پرس از اصفهان،‌ بسیج استادان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان درحمایت از پاسخ جانانه سپاه در عملیات وعده صادق به جنایات رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

به نام ذات اقدس الهی.

 خدایا به عزتت مرزهای مسلمان را محکم و استوار ساز وبه نیرویت،نگهبانان مرز ها را توانایی بخش وعطایای آنان را به توانگریت کامل وسرشار کن وسلاحشان را تیز وبرا کن واطراف آنها را محکم ونفوذ نا پذیر ساز. 

 شکر و سپاس خداوند قادر متعال را به پاس نعمت بی بدیل سپاه پاسداران وفادار به نظام که به ملت شریف ایران عنایت نمود بر این پایه بسیج استادان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان، پاسخ کوبنده سپاه همیشه قهرمان، به اقدام تروریستی کنسولگری دمشق، در صیانت از حقانیت انسان را به همه انسانهای آزاده جهان، تبریک عرض نموده و حمایت همه جانبه ی خود را از فلسطین و سپاه مخلص خدا اعلام میدارد و این پاسخ سخت نویدی فردایی روشن، برای انسانهای جهان خواهد بود.

 بسیج استادان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها