اعلام فراخوان هشتمین جشنواره تولیدات هنری «فانوس» در آذربایجان غربی

هشتمین دوره جشنواره «فانوس» با بخش‌های مختلف هنری در استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸ - 15April 2024

اعلام فراخوان هشتمین جشنواره تولیدات هنری «فانوس» در آذربایجان غربیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، هشتمین دوره جشنواره «فانوس» در دو مرحله استانی و کشوری با هدف ارتقای کمی و کیفی تولیدات هنری و سینمایی و کشف استعداد‌های بومی در استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

این جشنواره در بخش «هنر‌های نمایشی» در رشته‌های تئاتر صحنه‌ای، خیابانی، نمایش‌نامه و «هنر‌های تجسمی» در رشته‌های عکاسی، نقاشی، طراحی پوستر در بخش «فیلم» در رشته‌های فیلم‌های داستانی کوتاه و مستند کوتاه، انیمیشن، نماهنگ، در بخش «موسیقی و سرود» در رشته‌های موسیقی باکلام و بی‌کلام، سرود و در بخش «رادیو» در رشته‌های نمایش رادیویی و پادکست برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود در بخش تئاتر صحنه‌ای، سرود، نقاشی و فیلم کوتاه ۱۸۰ ثانیه‌ای از رشته‌های در نظر گرفته شده برای رقابت در بخش ویژه دانش‌آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

زمان ارسال آثار و تکمیل فرم ثبت نام در سایت جشنواره از تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ الی ۱۴۰۳/۰۳/۱۵ است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این جشنواره آثار خود را از طریق ایتا با شماره ۰۹۱۴۳۴۷۴۶۸۳ ارسال و یا به‌صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره به نشانی ارومیه، خیابان شهید آیت الله دستغیب، خیابان دفاع مقدس، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی، معاونت هنری و امور سینمایی تحویل دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار