مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

عملیات «وعده صادق» وعده‌ای بود که رهبر مسلمین جهان به مظلومین دنیا داده بود

در پیام سردار مرادحاجتی آمده است: عملیات «وعده صادق» نشان از اقتدار ایران اسلامی و قدرت بازدارندگی کشور در مقابل هر شیطنتی است که به خاک ارزشمند و منافع ملی ایران اسلامی چشم دوخته است.
کد خبر: ۶۶۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰ - 15April 2024

عملیات «وعده صادق» وعده‌ای بود که با اذن رهبر مسلمین جهان عملیاتی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در پی عملیات غرورآفرین «وعده صادق» پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

‌رژیم خبیث اشتباه کرد و باید تنبیه بشود و تنبیه خواهد شد. «رهبر معظم انقلاب»

عملیات غرورآفرین «وعده صادق» در پاسخ به تجاوزگری رژیم خبیث صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران و شهادت جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران و جبهه مقاومت، نشانی واضح از عزم و جدیت جمهوری اسلامی در پاسخ به تجاوزگری‌های رژیمی است که ظلم و تجاوزگری را به حد اعلی رسانده و پایش را بیش از پیش از گلیم خود دراز کرده است.

عملیات «وعده صادق» نشان از اقتدار ایران اسلامی و قدرت بازدارندگی کشور در مقابل هر شیطنتی است که به خاک ارزشمند و منافع ملی ایران اسلامی چشم دوخته است و این وعده وعده ای است راستین، وعده‌ای که با اذن رهبر مسلمین جهان عملیاتی شده است.

اینجانب یاد و خاطره همه شهدای دفاع از حریم ولایت به ویژه سردار شهید سلیمانی و شهدای قدس، سردار شهید زاهدی و دیگر همرزمان شهیدش را گرامی می‌دارم و بر همه غیور مردان سپاه پاسداران و دیگر نیروهای عزیز نظامی، امنیتی و انتظامی درود می‌فرستم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار