استاندار خوزستان:

امیداوریم عملیات وعده صادق، درس عبرتی برای رژیم اشغالگر باشد

حسینی‌محراب با بیان اینکه عملیات وعده صادق در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهد شد گفت: این عملیات یکی از بزرگترین عملیات‌های تاریخ منطقه در ارتباط با رژیم جعلی اسراییل بود و مهمتر اینکه جلو چشم همه رسانه‌ها و ماهواره‌ها انجام شد.
کد خبر: ۶۶۱۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۷ - 15April 2024

امیداوریم عملیات وعده صادق، درس عبرتی برای رژیم اشغالگر باشدبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «علی‌اکبر حسینی‌محراب» استاندار خوزستان یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمهوری اسلامی در طول ۴۵ سال بعد از پیروزی انقلاب به هیچ کشوری تهاجم نکرده و همواره از خاک خود دفاع کرده است.

وی به عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران و مورد هدف قرار دادن پایگاه هوایی رژیم اشغالگر قدس اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها از وقوع این اتفاق آگاه بوده و آمادگی لازم برای مقابله با موشک‌های ایران را داشتند اما به اذن خدا تمام موشک های جمهوری اسلامی به هدف خورد و برنامه‌ریزی آنها خنثی شد.

استاندار خوزستان گفت: عملیات سپاه فوق تصور همه کارشناسان نظامی غربی بود که این امر غیر از لطف خداوند چیز دیگری نیست. امیداوریم این اتفاق، درس عبرتی برای رژیم اشغالگر، آمریکایی‌ها و فرانسوی‌های خبیث باشد تا دیگر علیه انقلاب اسلامی کاری نکنند.

وی با اشاره به بمباران پایگاه عین‌الاسد در عراق بعد از شهادت سردار سلیمانی یادآور شد: بعد از جنگ جهانی دوم، اولین کشوری بودیم که به پایگاه‌های آمریکا حمله کردیم و اینک نیز پاسخ دندان شکنی به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی دادیم.

حسینی‌محراب با بیان اینکه عملیات وعده صادق در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهد شد تصریح کرد: این عملیات یکی از بزرگترین عملیات‌های تاریخ منطقه در ارتباط با رژیم جعلی اسراییل بود و مهمتر اینکه جلو چشم همه رسانه‌ها و ماهواره‌ها انجام شد.

وی افزود: امیدواریم افرادی نظیر نتانیاهو تصمیم به حمله مجدد نکنند که اگر این اتفاق رقم بخورد سیلی محکم تری به آنها خواهیم زد.

استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه در این عملیات، تمامی اهداف محقق شد و آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها توان این شکست را ندارند. طبق بیانات قرآن، قوم یهود بسیار ترسو بوده و غیر از مکر و حیله کار دیگری ندارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها