معاون سیاسی استاندار همدان:

زمینه‌ بازدید اقشار مختلف مردم از یادمان «قراویز» فراهم شود

«رضانیا» با تاکید بر حضور اقشار مختلف مردم در یادمان شهدای قراویز، گفت: در خصوص بحث اعزام ۵ هزار نفر از سراسر کشور به منطقه قراویز باید یک سری تکالیف برای ۱۵ دستگاه در نظر گرفته و تفاهمات و تعاملات انجام شود.
کد خبر: ۶۶۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۲ - 14April 2024

زمینه‌ بازدید اقشار مختلف مردم از یادمان «قراویز» فراهم شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حسن رضانیا» معاون سیاسی استاندار همدان در جلسه گرامیداشت شهدای یادمان «قراویز»، اظهار داشت: در خصوص برنامه‌های حوزه دفاع مقدس امسال هم میزان نیازها پیش بینی شود و قبل از ورود به مسائل نیاز است دبیرخانه برنامه هماهنگی را با دستگاه‌های مورد نظر انجام دهد.

وی افزود: در هر برنامه‌ای که قرار است به اجرا دربیاید دبیرخانه یک هماهنگی با آن دستگاه داشته باشد‌ و رایزنی و تبادل نظر و تعاملات بین دستگاهی را انجام دهید.

معاون سیاسی استاندار همدان با تاکید بر حضور اقشار مختلف مردم در یادمان شهدای قراویز، گفت: در خصوص بحث اعزام ۵ هزار نفر از سراسر کشور به منطقه قراویز باید یک سری تکالیف برای ۱۵ دستگاه در نظر گرفته و تفاهمات و تعاملات انجام شود.

وی عنوان کرد: در خصوص یادمان قراویز نیز یک بخش عمده کار مربوط به حوزه معاونت عمرانی است که بحث یادمان و المان حوزه تخصصی آن است.

رضانیا بیان داشت: اینکه به طور کشوری برای ثبت یادمان قراویز برنامه ریزی شده است جای خودش؛ اما اگر قرار است در حوزه استانداری تصمیم گیری شود حتما طرح توجیهی می‌خواهد که دبیرخانه این طرح توجیهی را آماده می‌کند و برای به نتیجه رسیدن آن هیات امنای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که ریاست آن استاندار محترم است باید مطرح شود.

وی متذکر شد: هرچه در خصوص یادمان‌های دوران دفاع مقدس سرمایه گذاری کنیم کم است و هر آنچه که ما هزینه کنیم سرمایه گذاری است و یک عمر سود می‌دهد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها