فرمانده انتظامی شهرستان نکا خبر داد؛

اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور در نکا

سرهنگ «قاسمی» از دستگیری هفت سارق و کشف هفت فقره سرقت در اجرای طرح محله محور در آن شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴ - 09April 2024

اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور در نکابه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ «قاسم عزیزی» فرمانده انتظامی شهرستان نکا امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح ارتقاء امنیت محله محور در سطح شهرستان نکا به اجرا در آمد، اظهار داشت: ماموران در اجرای این طرح ضربتی موفق شدند هفت سارق سابقه دار با هفت فقره انواع سرقت اماکن خصوصی، معابر و خودرو و منزل را دستگیر کنند.

وی با اشاره به کشف یک دستگاه خودروی سرقتی افزود: در ادامه اجرای این طرح پنج خرده فروش مواد مخدر، ۲۱ معتاد متجاهر دستگیر و مقادیری مواد مخدر از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا با بیان این که طرح ارتقاء امنیت محله محور با هدف برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز و با همکاری خوب مردم محلات با پلیس به صورت ضربتی و مستمر در طول سال اجرا می‌شود، گفت: در اجرای این طرح دو تن چوب قاچاق کشف، ۱۴ نفر از مجلوبین تحت تعقیب دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ عزیزی در پایان با بیان این که بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست، ضمن قدردانی از مشارکت شهروندان در تولید امنیت از آنان خواست: هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار