استاندار ایلام:

تاسیس بنیاد مسکن بیانگر اهمیت فقرستیزی در نگاه جمهوری اسلامی است

«بهرام نیا» به مناسبت سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام‌خمینی (ره) پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳ - 09April 2024

تاسیس بنیاد مسکن بیانگر اهمیت فقر ستیزی در نگاه جمهوری اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام نیا» استاندار ایلام به مناسبت سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام‌ خمینی (ره) پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

۲۱ فروردین ماه سال‌روز فرمان تاریخی حضرت امام‌خمینی (ره) مبنی بر افتتاح حساب ۱۰۰ و به تبع آن تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نخستین روز‌های پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیان‌گر اهمیت فقرستیزی و محرومیت‌زدایی در نگاه ژرف و مواضع ارزشی بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران است.

بعد از گذشت بیش از چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی و به برکت این نظام مقدس، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان یک نهاد خدمت‌گزار با توجه به نقش خطیر و عملکرد چندین ساله خود، از جایگاه مهمی در دکترین توسعه، عمران و آبادانی روستا‌های کشور برخوردار بوده و در این راستا خدمات بی‌بدیل و ارزشمندی در راستای رسیدگی و ساخت مسکن محرومین، توسعه عدالت اجتماعی و بسترسازی سازندگی کشور ارائه نموده است.

امروز با عنایت و حمایت خاصه مقام معظم‌رهبری (مدظله‌العالی)، تلاش‌های همه جانبه دولت‌مردان و همت مسئولان و کارکنان خدوم این نهاد خدمت‌گزار، شاهد نهضت عظیم طرح ملی مسکن، تأمین مسکن برای محرومان و توسعه و عمران روستا‌های کشور هستیم.

اینجانب ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سال‌روز تاسیس این نهاد مقدس و افتتاح حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) را به همه هم‌استانی‌های عزیز به ویژه کارکنان پرتلاش بنیاد مسکن استان تبریک گفته و آرزوی توفیق روزافزون این عزیزان را در راستای تحقق این فرمان ارزشمند امام راحل و عظیم‌الشان (ره)، محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی روستا‌ها و تامین مسکن اقشار مختلف خاصه نیازمندان جامعه را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها