مسئول بسیج هنرمندان سپاه کربلا خبر داد؛

فعالیت ۱۰ انجمن هنری بسیج هنرمندان مازندران با محوریت کنگره شهدای استان

«هراسانی» از فعالیت ۱۰ انجمن هنری بسیج هنرمندان مازندران با محوریت دومین کنگره شهدای استان در سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ خبر داد.
کد خبر: ۶۶۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۶ - 09April 2024

فعالیت ۱۰ انجمن هنری بسیج هنرمندان مازندران با محوریت کنگره شهدای استانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، همزمان با بیستم فروردین سالروز شهادت سید اهل قلم شهید آوینی، ویژه برنامه بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی و روز قشر بسیج هنرمندان با حضور سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سرهنگ «افشار» مسئول اقشار و متخصصین سپاه کربلا و جمعی از هنرمندان شاخص و مطرح استانی به همت سازمان بسیج هنرمندان مازندران برگزار شد.

«حمیدرضا هراسانی» مسئول بسیج هنرمندان سپاه کربلا در این مراسم ضمن گزارشی از فعالیت‌های سازمان در سال گذشته اظهار داشت: نمایشواره خان‌طومان در هشت استان برگزار شد که مورد استقبال واقع شد.

وی با اشاره به فعالیت ۱۰ انجمن هنری در استان مازندران افزود: با توجه به اجلاسیه فعالیت این انجمن‌ها با محوریت دومین کنگره شهدای استان مازندران خواهد بود.

هراسانی با بیان اینکه ۹۰ جلسه شورای اندیشه ورز در سطح استان برگزار شد، گفت: جشنواره شعر و مقاومت اشک انار با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

این مسئول با اشاره به چاپ دو اثر از جشنواره شعر دفاع مقدس «اشک انار» از رونمایی سه عنوان کتاب مجموعه شعر فارسی «اشک انار»، «اتاقی دور از خانه» و مجموعه اشعار مازندرانی «الب سو» که با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تولید شد، خبر داد.

وی با بیان اینکه در مسابقه کتاب «سرباز کوچک» بیش از هزار نفر شرکت کردند، ادامه داد: این مسابقه با کمک اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزار شد.

این مسئول با اشاره به اینکه در جشنواره ادبیات داستانی ۱۸۰ اثر رسیده است، بیان کرد: کتاب «اتاقی دور از خانه» حاصل این جشنواره بود که امشب رونمایی خواهد شد.

هراسانی با بیان اینکه ۸۷۰ نفر در مسابقه کتابخوانی «لبخند یک معجزه» ارسال شده بود، گفت: دیدار با خانواده ۵۰ شهید، برگزاری یادواره ۱۴۰ شهید هنرمند، رزمایش تئاتر دفاع مقدس و در هفته عفاف و حجاب رزمایش خیابانی عفاف و حجاب و جشنواره تئاتر سودای عشق از جمله برنامه‌ها بود.

این مسئول با بیان اینکه دومین جشنواره صنایع دستی را برگزار کردیم و آثار خوبی ارسال شد، گفت: کارگاه نقد ادبیات داستانی، کارگاه نقد فیلم، تولید کتاب صوتی «کوپه» و «ما پنج نفر» در سال گذشته تولید شده است که ماحصل فعالیت انجمن‌های هنری بود.

در این مراسم از سه عنوان کتاب صوتی «کوپه»، «ما پنج نفر» تولید سازمان بسیج هنرمندان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران رونمایی شد.

در این مراسم همچنین از کتب مجموعه شعر فارسی «اشک انار»، «اتاقی دور از خانه» و مجموعه اشعار مازندرانی «الب سو» که با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تولید شد، رونمایی به عمل آمد و از مسئولین برتر کانون‌های بسیج هنرمندان شهرستان‌ها، دبیران نمونه انجمن‌ها و جشنواره‌ها و هنرمندان نخبه بسیجی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها