فرمانده سپاه کربلا:

بسیج هنرمندان باید عرصه را برای معرفی هنرمندان انقلابی فراهم کند

سردار «مسلمی» با بیان اینکه هنر واقعی انقلاب را شیوا و دلنشین برای مردم ارائه کنیم، گفت: بسیج هنرمندان باید عرصه را برای معرفی هنرمندان انقلابی فراهم کند.
کد خبر: ۶۶۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۶ - 09April 2024

بسیج هنرمندان باید عرصه را برای معرفی هنرمندان انقلابی فراهم کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، همزمان با بیستم فروردین سالروز شهادت سید اهل قلم شهید آوینی ، ویژه برنامه بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامي و روز قشر بسیج هنرمندان با حضور سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سرهنگ «افشار» مسئول اقشار و متخصصین سپاه کربلا و جمعی از هنرمندان شاخص و مطرح استاني به همت سازمان بسیج هنرمندان مازندران برگزار شد.

فرمانده سپاه کربلا با گرامیداشت یاد شهید سید مرتضی آوینی و قدردانی از برگزار کنندگان این مراسم اظهار داشت: امروز می‌توانیم در عرصه‌های مختلف در قالب هنر مفاهیم و کلیدواژه‌ها را به جامعه هدف نشان دهیم.

وی ضمن گلایه از اینکه امروز جریان انقلابی و هنرمندان معرفی هنرمندانه نمی‌شوند، بر شادی حلال تأکید کرد و افزود: ما دنبال شادی مردم هستیم و کسی نمی‌تواند از هنر انقلابی مخالفت کند و بسیج هنرمندان باید عرصه را برای معرفی هنرمندان انقلابی فراهم کند.

سردار مسلمی با بیان اینکه امروز در حوزه نویسندگی کمترین حق الزحمه را پرداخت می‌کنیم، ادامه داد: همچنین در حوزه تئاتر به علت نداشتن سالن تئاتر در شهرستان‌ها هنرمند انقلابی معرفی نشود و ما مسئولیم که عرصه را برای این هنرمندان فراهم کنیم.

این مسئول با بیان اینکه هر کانون بسیج هنرمندان در شهرستان‌ها باید تولیدات خود را در سال جاری ارائه کند، تاکید کرد: در حوزه تئاتر در کشور حرف برای گفتن داریم.

سردار مسلمی با بیان اینکه هنر واقعی انقلاب را شیوا و دلنشین برای مردم ارائه کنیم، گفت: هنر ما این است که بتوانیم فرزندان این انقلاب که در هر موضوعی هنرمند متعهد انقلابی شدند را به مردم معرفی کنیم.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه امروز برنامه‌های فرهنگی باید به سمتی حرکت کند که در جامعه جایگاه پیدا کند، تصریح کرد: باید روش‌های جدیدی در حوزه فرهنگی ایجاد کنیم تا هنر انقلابی نمود پیدا کند و باید هنرمندان را باور کنیم.

در این مراسم از سه عنوان کتاب صوتی «کوپه»، «ما پنج نفر» تولید سازمان بسیج هنرمندان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران رونمایی شد.

در این مراسم همچنین از کتب مجموعه شعر فارسی «اشک انار»، «اتاقی دور از خانه» و مجموعه اشعار مازندرانی «الب سو» که با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تولید شد، رونمایی به عمل آمد و از مسئولین برتر کانون‌های بسیج هنرمندان شهرستان ها، دبیران نمونه انجمن‌ها و جشنواره‌ها و هنرمندان نخبه بسیجی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار