پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی

«احسان آهنگر» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به مناسبت ۲۰ فروردین روز هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت «سید مرتضی آوینی» پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۰۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳ - 08April 2024

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامیبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «احسان آهنگر» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به مناسبت ۲۰ فروردین روز هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت «سید مرتضی آوینی» پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

ضمن گرامیداشت ۲۰ فروردین سالروز شهادت «سید مرتضی آوینی»، روز هنر انقلاب اسلامی را به همه هنرمندان، فیلمسازان و علاقه‌مندان به هنر و فرهنگ تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

روز هنر انقلاب اسلامی فرصتی است برای گرامی‌داشت هنرمندان و تقدیر از نقش اساسی آن‌ها در نگاه ارزشمند به مسائل اجتماعی و فرهنگی. این روز، فرصتی است برای ابراز ارتباط عمیق هنر با ارزش‌های انقلابی اسلامی و ترویج مفاهیم دینی و انقلابی از طریق ابزار‌های هنری و فرهنگی.

سالروز شهادت شهید آوینی، یادآور دلاوری و شهامت است که این فرزند بزرگوار ایران در راه حق و انقلاب اسلامی نمونه‌ای برای همه ما بود. او با تضحیه خود، برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و مردم ایران، نمونه‌ای برای همه جوانان و هنرمندان بود.

امیدوارم با توجه به ارزش‌های انقلابی اسلامی و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، بتوانیم در راستای توسعه فرهنگ و هنر اسلامی، گام‌های مؤثری برداریم و به دستاورد‌های بزرگی دست یابیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار