استاندار ایلام:

سپهبد «صیادشیرازی» شهیدی از جنس ایثار و معنویت بود

«بهرام‌نیا» گفت: شهید صیادشیرازی شخصیتی معنوی، معتقد، متعبد و ایثارگر بود که این سرزمین پاک و مطهر هیچ‌گاه شخصیت این شهید را فراموش نخواهد کرد.
کد خبر: ۶۶۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰ - 08April 2024

شهید «صیاد شیرازی» شهیدی از جنس ایثار و معنویت بودبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام شامگاه یکشنبه در مراسم بیست و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «علی صیادشیرازی» در پایگاه هوایی آبدانان، ضمن یادآوری ۲۰ فروردین‌ روز ملی فناوری هسته‌ای اظهار داشت: کشورمان ۷ شهید در حوزه فناوری هسته‌ای را تقدیم نظام و انقلاب کرده که یکی از این شهدا یعنی دانشمند شهید دکتر «داریوش رضایی‌نژاد» متعلق به استان ایلام و متولد شهرستان شهیدپرور آبدانان است.

وی افزود: این یادواره متعلق به شهید سپهبد «علی صیادشیرازی»، شهید بزرگوار و مخلص خداست که از جنس شهادت و ایثار بود. 

استاندار ایلام یادآور شد: شهید صیادشیرازی شخصیتی معنوی، معتقد، متعبد و ایثارگر بود که این سرزمین پاک و مطهر هیچ‌گاه شخصیت این شهید را فراموش نخواهد کرد.

بهرام‌نیا بیان داشت: این فرمانده غیور و ولایی و دارای علوم نظامی برای مبارزه با دشمنان اسلام که با همه امکانات تجهیز شده بودند حضور یافت و ایستادگی کرد.

این مسئول اضافه کرد: در چندین عملیات این شهید بزرگوار حضور داشتند و در چندین عملیات بنده هم افتخار همراهی با ایشان را داشتیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار