استاندار مازندران:

استادیوم ۶ هزار نفری ماهفروجک برای برگزاری کنگره شهدای مازندران تکمیل می‌شود

«حسینی پور» گفت: امروز به برکت خون شهدای مازندران تکمیل زیر ساخت‌های ورزشگاه ۶ هزار نفری ماهفروجک ساری مورد توجه قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۶۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲ - 07April 2024

استادیوم ۶ هزار نفری ماهفروجک برای برگزاری کنگره شهدای مازندران تکمیل می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران امروز در نشست بررسی مشکلات ورزشگاه شش هزار نفری ماهفروجک ساری که به عنوان محل برگزاری کنگره شهدای مازندران در نظر گرفته شده است اظهار داشت: هر چند مسئولان و دست اندرکاران وقت به خصوص پیمانکار بدون تکمیل زیر ساخت‌های طرح فقط به ظاهر این طرح ملی را افتتاح کرده‌اند، اما این ورزشگاه فاقد راه دسترسی، نمازخانه، آب، برق، گاز و توقفگاه است.

وی با توضیح این که امروز به برکت خون شهدای مازندران تکمیل زیر ساخت‌های ورزشگاه شش هزار نفری ماهفروجک ساری مورد توجه قرار گرفته است، ادامه داد: طبق بررسی‌های صورت گرفته حدود یکهزار میلیارد ریال برای تکمیل این ورزشگاه اعتبار مورد نیاز هست که دولت مردمی سیزدهم برای رضایتمندی مردم منطقه و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا به این امر اهتمام جدی کرده است.

استاندار مازندران با ذکر این نکته که طبق برنامه سپاه کربلا، کنگره سرداران و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران نیمه مهر ماه سال جاری در ورزشگاه شش هزار نفری ماهفروجک ساری برگزار خواهد شد، افزود: امروز همه دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق، گاز و راهداری و راه و شهرسازی در یک اقدام جهادی پای کار آمده و با همکاری سپاه کربلا مقرر شد تا تمام مشکلات زیر ساختی این طرح برطرف و آماده برگزاری این کنگره شود.

حسینی پور تصریح کرد: دولت سیزدهم بالغ بر بیش از یکهزار میلیارد ریال به ورزشگاه شش هزارنفری ماهفروجک ساری اختصاص داده است.

استاندار مازندران به وجود طرح‌های ملی بیمارستان ۵۵۰ تختخوابی، ۱۸۰ واحد مسکن مهر، پیست دوچرخه سواری در کنار ورزشگاه شش هزار نفری در منطقه ماهفروجک ساری اشاره کرد و گفت: همه طرح‌های خدمات عمومی آب، برق، گاز و راه دسترسی این منطقه باید تقویت شود تا مردم منطقه از اقدام عملی دولت لذت ببرند.

حسینی پور با بیان این که برگزاری کنگره شهدای مازندران سبب احیا و باز سازی امامزاده ماهفروجک نیز شده است، گفت: امروز به برکت خون شهدا این امامزاده که در فهرست سازمان اوقاف ثبت شده است، ولی قبل از انقلاب توسط فرقه‌ای تخریب شده بود، بار دیگر مورد توجه قرار گرفت و مقرر شد تا پیش از برگزاری کنگره شهدا بخشی از احیای بنای این امامزاده انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها