استاندار مازندران:

استان مازندران در جذب اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهوری موفق عمل کرد

«حسینی پور» گفت: استان مازندران به نسبت سایر استان‌ها، در جذب اعتبارات مصوب سفر شرایط خوبی دارد و انتظار داریم بتوانیم ۱۰۰ مصوبات را قبل از سفر دوم اجرایی کنیم.
کد خبر: ۶۶۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰ - 07April 2024

استان مازندران در جذب اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهوری موفق عمل کردبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «سید محمود حسینی» استاندار مازندران امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی جلسه رسیدگی به مصوبات سفر دولت به استان، اظهار داشت: خوشبختانه پیشرفت خوبی در جذب مصوبات سفر داشتیم.

وی با بیان اینکه از ۱۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بودجه تخصیص یافته به این سفر بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات بود که ۸۰ درصد آن جذب و اجرایی شده است، اظهار کرد: ۲۰ درصد از تسهیلات مربوط به بانک‌های خصوصی بود که متأسفانه تأمین نشده است و تصمیمات گرفتیم تا هشدار‌های لازم داده شود.

حسینی‌پور گفت: در حوزه عمرانی نیز هشت هزار میلیارد تومان بودجه اختصاص داده و ۷۳ درصد بودجه جاری جذب شده است.

این مسئول با بیان اینکه که بخشی از بودجه مربوط به مولدسازی بوده است، گفت: در حوزه مولدسازی به دلیل وجود مقاومت دستگاه‌ها هنوز نتوانستیم توفیقاتی داشته باشیم.

وی پیشرفت مولدسازی را حدود ۲۳ درصد در استان اعلام کرد و گفت: تصمیماتی گرفتیم تا روند این طرح تسریع شود.

استاندار مازندران گفت: استان مازندران به نسبت سایر استان‌ها، در جذب اعتبارات مصوب سفر شرایط خوبی دارد و انتظار داریم بتوانیم ۱۰۰ مصوبات را قبل از سفر دوم اجرایی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار