افزایش شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۱۷۵ نفر

وزارت بهداشت غزه از افزایش شمار شهدای این باریکه طی ۲۴ ساعت گذشته به ۳۳۱۷۵ نفر و تعداد زخمی‌ها به ۷۵۸۸۶ نفر خبر داد.
کد خبر: ۶۶۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶ - 07April 2024

افزایش تعداد شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۱۷۵ نفربه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت بهداشت غزه امروز (یکشنبه) با گذشت ۱۸۴ روز از جنگ اعلام کرد که ارتش اشغالگر در ۲۴ ساعت گذشته دست به چهار جنایت در مناطق مختلف غزه زده است.

«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که در این حملات ۳۸ نفر دیگر در غزه به شهادت رسیده و ۷۱ نفر دیگر زخمی شده‌اند تا تعداد کل شهدا به ۳۳۱۷۵ نفر و زخمی‌ها به ۷۵۸۸۶ نفر دیگر برسد.

جنگنده‌های رژیم اشغالگر در ساعات ابتدایی صبح امروز حملات شدیدی را در مناطق «الزنه» و «بنی سهیلا» در شرق خان یونس انجام دادند.

پهپاد‌های ارتش صهیونیستی همچنین خانه‌های فلسطینی‌ها را در محله «الجنینه» در شهر رفح بمباران کردند، در بمباران اطراف یک خانه در نزدیکی مسجد الاستقامه در شرق رفح نیز دو فلسطینی به شهادت رسیدند.

امروز همچنین مرکز آمار فلسطین اعلام کرد نیرو‌های اسرائیلی هر یک ساعت حدود ۴ کودک فلسطینی را در نوار غزه به شهادت می‌رسانند و بسیاری از کودکان والدینشان را از دست داده‌اند.

این مرکز اعلام کرد ۴۳ هزار و ۳۴۹ کودک در غزه بعد از آغاز جنگ در پی حملات ارتش اسرائیل، پدر و مادر خود یا یکی از والدینشان را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار