فرمانده مرزبانی استان گلستان:

ملتی که شهادت را سعادت و افتخار می‌داند؛ پیروز است

«حاتمی» گفت: امنيت امروز ايران اسلامی مديون شهدايی است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و شهادت را راه سعادت و افتخار دانستند و ملتی كه شهادت را سعادت و افتخار می‌داند پيروز است.
کد خبر: ۶۶۰۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹ - 07April 2024

ملتی که شهادت را سعادت و افتخار می‌داند؛ پیروز استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، سرهنگ ستاد «احمدرضا حاتمی» فرمانده مرزبانی استان گلستان امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید ستوانسوم «جواد جهان بیکی» در شهرستان کلاله اظهار داشت: شهادت در راه تامين امنيت مردم، افتخاری وصف نشدنی است و انسان بايد دارای قابليت‌های دينی و معنوی باشد تا اين توفيق نصيب او شود.

فرمانده مرزبانی استان گلستان ضمن دلجویی از خانواده این شهید عزیز خاطرنشان كرد: بی‌شک مقام خانواده شهدا كه هجران فرزندان و همسران خود را تحمل كرده‌اند نزد خداوند بسيار ارزشمند است.

وی با بيان اينكه شهدا پايه گذار امنيت در جامعه اسلامی ما هستند گفت: امنيت امروز ايران اسلامی مديون شهدايی است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و شهادت را راه سعادت و افتخار دانستند و ملتی كه شهادت را سعادت و افتخار می‌داند پيروز است.

سرهنگ حاتمی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با ترويج فرهنگ ايثار و شهادت از ابتدا تاکنون در مقابل همه دشمنان ايستادگی کرده و پس از اين هم به برکت شهدا و خانواده شهدا، روز به روز قوی‌تر و مستحکم‌تر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها