در راه فتح قله‌ایم/ در نشستی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: اعزام قریب ۱۹ هزار مازندرانی به اردو‌های راهیان نور

سرهنگ «سلامی» گفت: قریب به ۱۹ هزار مازندرانی در سالجاری در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۶۶۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲ - 06April 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: اعزام قریب ۱۹ هزار مازندرانی به اردو‌های راهیان نوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در دیدار «روح الله صادقی» مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه کربلا با قدردانی از برنامه ریزی و اقدامات ارزشمند سپاه در برگزاری اردو‌های راهیان نور، راهیان نور را یکی از برکات ارزشمند دفاع مقدس و از راهکار‌های اساسی مقابله با دشمنان در تهاجم فرهنگی دانست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از اعزام قریب ۱۹ هزار مازندرانی به اردو‌های راهیان نور خبر داد و افزود: آثار و برکات فرهنگی و معنوی راهیان نور برای جامعه و جوانان ما نویدبخش و امیدآفرین خواهد بود.

این مسئول بر برنامه ریزی انجام شده جهت بازدید ۳۰ هزار دانش آموز و دانشجو در سال جدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران و بهره گیری از پیشکسوتان و راویان دفاع مقدس به منظور روایتگری آن تاریخ باعظمت و جهاد مقدس تأکید کرد.

سرهنگ سلامی در ادامه بر بهره گیری فرهنگی، هنری و سایر آثار از اردو‌های راهیان نور تأکید کرد و گفت: باید از اردو‌های راهیان نور جامعه فرهنگی و هنری بهره برداری بیشتری به عمل آورند.

«روح الله صادقی» مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه کربلا با بیان گزارشی از اردو‌های راهیان نور سالجاری و همچنین بهره گیری از ظرفیت جوان جهت بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران اعلام کرد: به زودی مراسم تجلیل از خادمان راهیان نور استان مازندران در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار