روحانی رزمنده دوران دفاع مقدس:

روحانیت به عنوان یک نماد معنوی برای رزمندگان دفاع مقدس بود

حجت الاسلام «کرمی» گفت: روحانیت به عنوان یک نماد معنوی در کنار رزمنده‌های دفاع مقدس بود و زمانی که رزمند‌ها یک روحانی را در کنار خود می‌دیدند احساس و غرور می‌کردند و روحیه می‌گرفتند.
کد خبر: ۶۶۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱ - 06April 2024

روحانیت به عنوان یک نماد معنوی برای رزمنده‌ها بود«عبدالرحمن کرمی» روحانی رزمنده و جانباز ۸ سال دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ایلام اظهار داشت: روحانیت به عنوان یک نماد معنوی در کنار رزمنده‌های دفاع مقدس بود و زمانی که رزمند‌ها یک روحانی را در کنار خود می‌دیدند احساس غرور می‌کردند و روحیه می‌گرفتند.

وی افزود: ایمان اعتقاد و تبعیت خاص نیرو‌ها در زمان جنگ از ولایت فقیه یکی از عوامل مثبت در جبهه بود، چون رزمندگان ایمانشان به راهشان و به عملیات‌های که انجام می‌دادند ایمان راسخ داشتند و سخنان حضرت امام خمینی خیلی دقت داشتند و تبعیت می‌کردند که همین امرباعث موفقیتشان شد.

حجت الاسلام کرمی خاطرنشان کرد: پیام رزمنده‌ها این است که بیاییم به وصیت شهدایمان اهمیت بدهیم و آن‌ها را مطالعه کنیم، چون در وصیّت شهدا درس بندگی، خدا باور بودن و استقامت در مقابل سختی‌ها... به نسل امروز منتقل می‌کند.

وی ادامه داد: هدف والای شهیدان در هشت سال دفاع مقدس دفاع از تمامییت ارضی نظام جمهوری اسلامی ایران بود و به دشمن اجازه تعرض ندادن و در همین راه هم جان خود را فدا کردند.

رزمنده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: رزمندگان حماسه‌های دوران دفاع مقدس را برای نسل کنونی بیان کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار