امام جمعه و فرماندار چرداول از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس تشکر کردند

حجت‌الاسلام «فریادی» و «علی محمدی» با صدور پیام مشترکی از حضور پرشور مردم شهرستان در راهپیمایی روز قدس تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۶۵۹۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰ - 05April 2024
امام جمعه و فرماندار چرداول از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس تشکر کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از حجت‌الاسلام «فریادی» امام جمعه و «علی محمدی» فرماندار با صدور پیام مشترکی از حضور پرشور مردم شهرستان در راهپیمایی روز قدس تقدیر و تشکر کردند.
 
در متن این پیام آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
خداوند متعال را سپاس که مردم مؤمن و انقلابی چرداول بار دیگر در روزجهانی قدس به میدان آمدند وحماسه‌ای ماندگاروبا شکوه‌تر از گذشته خلق کردند.
این حضور با بصیرت که همراه و همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی ومسلمانان سراسر عالم رقم خورد، بار دیگر نور امید را در دل مبارزان فلسطینی و رزمندگان جبهه مقاومت تاباند وبر پیکر نیمه جان رژیم کودک‌کش صهیونیستی لرزه افکند.
 
بی تردید این خروش عظیم انسانی در کنار رشادت‌ها ودلاوری‌های مبارزان فلسطینی و حمایت بی دریغ جبهه مقاومت، آزادی قدس شریف وپایان آوارگی ملت فلسطین را خیلی زودتراز آنچه تصور می‌شود، رقم خواهد زد.
 
اینجانبان بر خود لازم می‌دانیم با تقدیر و تشکر از حماسه آفرینی و حضور هوشمندانه مردم شریف چرداول در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به منظور حمایت از ملت مظلوم فلسطین با خلق حماسه عظیم دیگری در راهپیمایی روز قدس شرکت نمودید، تشکر و برای شما پاداش‌ها و عنایات خداوندی را در ماه میهمانی خداوند طلب می‌نماییم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار