روز قدس جریانی عبادی، سیاسی است

حجت‌الاسلام «مرادبیگی» گفت:رهبر انقلاب با راه‌اندازی یک جریان عبادی، سیاسی به نام روز جهانی قدس در جمعه آخر رمضان نگاه دنیا را به مظلومیت فلسطین جلب کرد.
کد خبر: ۶۵۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱ - 05April 2024

 روز قدس جریانی عبادی، سیاسی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرادبیگی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس شهر ایلام با تقدیر از حضور شمن‌شکن آن‌ها اظهار داشت: امروز راهپیمایی روز قدس در تمام دنیا بااقتدار در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین حاضر شدند و نشان‌ دادن که حامیان اصلی این مردم مظلوم همین یاوران رهبری و امام در دنیا و جهان اسلام هستند.

منتخب خبرگان رهبری به حمایت‌ها از این رژیم اشاره و بیان داشت: این رژیم جعلی برای تداوم حکومت خود نیاز به حمایت‌هایی داشت و سازمان‌های جهانی در واقع با اقدامات خود زمینه‌ساز حمایت از این رژیم را فراهم کردند چرا که شکل‌گیری صهیونیست در منطقه در واقع راه برای ورود غرب و همچنین جلوگیری از بیداری جهان اسلام و همچنین واپایش سیاست‌های آن‌ها با اعمال‌نفوذ صورت خواهد گرفت.

وی افزود: با آمدن امام راحل و شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاریخ تحول در دنیا عوض شد و در واقع ورق به نفع جهان اسلام برگشت چرا که رهبر انقلاب با راه‌اندازی یک جریان عبادی، سیاسی به نام روز جهانی قدس در جمعه آخر رمضان نگاه دنیا را به مظلومیت فلسطین جلب کرد.

منتخب مردم ایلام در مجلس خبرگان اظافه کرد: نتیجه دوم این اقدام این بود که اسلام حامی امت فلسطین قرار گرفت و در واقع خود را ملزم به دخالت در این مسئله مهم دانستند.

 حجت‌الاسلام مرادبیگی تصریح کرد: با این نتایج روز قدس به‌روز حیات اسلام تبدیل شد و رژیمی که این‌گونه دنبال قدرت جهانی بود حالا در مقابل این جریان مثانه کسی در باتلاق گیر افتاده چرا که تمام دنیا امروز در حمایت از فلسطین و مردم غزه یک‌صدا بیدار شدند.

 وی افزود: رژیم جعلی صهیونیستی این روز‌ها خود را در سراشیبی سقوط دیده و با حملات خود به غزه و کنسولگری ایران مستأصل بودن خود را نشان داده و عملاً فروپاشی از درون آن آغاز و در نهایت نیز چیزی جز پشمیانی در پیش نخواهند داشت.

 حجت‌الاسلام «مرادبیگی» به فروپاشی صهیونیست اشاره و بیان داشت: در واقع این اقدامات به‌ویژه جنگ غزه به نفع مقاومت در حال ادامه است و دنیا بدانند نه سرنوشت غزه و فلسطین نه در سازمان‌های جهانی؛ بلکه به‌زودی این جریان در ایران مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها