مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام:

روز قدس نماد اعلام انزجار ملت‌های آزادی خواه از استکبار جهانی است

«فولادی» گفت: روز قدس روز بیداری همه ملت‌های آزاده و به ویژه مسلمانان، علیه ظلم، بیداد و استکبار و روزی است که مستضعفان انزجار و نفرت خود را از عملکرد صهیونیسم و استکبار جهانی، است.
کد خبر: ۶۵۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳ - 05April 2024

روز قدس نماد اعلام انزجار ملت‌های آزادی خواه از استکبار جهانی استسرهنگ  پاسدار «محمد فولادی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام امروز جمعه در حاشیه  راهپیمایی  روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام اظهار داشت: روز قدس روز بیداری همه ملت‌های آزاده و به ویژه مسلمانان، علیه ظلم، بیداد و استکبار و روزی است که مستضعفان انزجار و نفرت خود را از عملکرد صهیونیسم و استکبار جهانی، در به خاک و خون کشیدن میلیون‌ها انسان در اقصی نقاط جهان و به ویژه در فلسطین اعلام می‌دارند.

 وی افزود: صبر و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین حیرت جهانیان را برانگیخت به طوری که جوامع غربی به تفکر در آیات قرآن روی آورده‌اند و امروز دفاع منطقی از مظلومان فلسطین بهترین کمک به این گرفتاران جنایت‌های استکبار و صهیونیسم خواهد بود.

سرهنگ «فولادی» بیان کرد: مهمترین اهمیت این روز، بیداری امت اسلامی، ایجاد یک‌پارچگی جوامع اسلامی و متحد کردن صفوف امت اسلامی در برابر ظلم‌های وارده به مردم مظلوم غزه است.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار