استاندار خراسان جنوبی:

مسئله قدس به مطالبه جهانی تبدیل شده است

«قناعت» با تأکید بر اینکه مسئله قدس اکنون فقط مختص ایران و کشورهای جهان اسلام نیست و تبدیل به مطالبه جهانی شده است، گفت: هر مسئله‌ای که مطالبه جهانی شود یعنی به خانه آخر پیروزی نزدیک است.
کد خبر: ۶۵۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲ - 05April 2024

مسئله قدس به مطالبه جهانی تبدیل شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی امروز (جمعه) در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شکست‌‌های پی در پی رژیم اسرائیل در غزه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه جنایات و کشتار وحشیانه این رژیم غاصب باعث شده که بیداری جهانی ایجاد شود، بیان داشت: امروز رژیم کودکش صهیونیستی در باتلاق غزه گیر افتاده است و نه راه پس دارد و نه راه پیش.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه مسئله قدس اکنون فقط مختص ایران و کشورهای جهان اسلام نیست و تبدیل به مطالبه جهانی شده است، تبیین کرد: هر مسئله‌ای که مطالبه جهانی شود یعنی به خانه آخر پیروزی نزدیک است.

قناعت در پایان خاطرنشان کرد: به امید خدا در آینده نزدیک شاهد سقوط رژیم صهیونیستی و تحقق وعده رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهیم بود و نماز جماعت را با پیروزی ملت فلسطین و نابودی اسرائیل در قدس شریف برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار