تاکید گروه‌های فلسطینی بر حضور گسترده امت اسلامی در روز جهانی قدس

جمعی از گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای بر لزوم مشارکت گسترده مردم کشور‌های اسلامی و همه آزادگان جهان در راهپیمایی روز قدس تاکید کردند.
کد خبر: ۶۵۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵ - 05April 2024

تاکید گروه‌های فلسطینی بر حضور گسترده امت اسلامی در روز جهانی قدسبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جریان‌های ملی و اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای امت اسلامی و عربی و همه آزادگان جهان را به مشارکت گسترده در جمعه خشم برای فلسطین و حضور پررنگ در تظاهرات‌ها و فعالیت‌های مردمی در حمایت از قضیه فلسطین به مناسبت روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است که ما از همه جریان‌ها، احزاب، اتحادیه‌ها و هیات‌های جوانان آزاد در سراسر جهان دعوت می‌کنیم اعضا و نیرو‌های خود را به مشارکت در فعالیت‌ها و راهپیمایی‌ها که اهرم فشاری مهم بر دولت‌ها جهت توقف صادرات سلاح به رژیم جنایتکار صهیونیستی و تعقیب و بازخواست سران این رژیم به سبب نسل‌کشی علیه ملت فلسطین به شمار می‌رود، دعوت کنند.

در این بیانیه آمده است: تشدید فشار‌های مردمی، ابزاری کارساز و بسیار تاثیرگذار برای تغییر مواضع کشور‌ها و دولت‌ها و واداشتن آن‌ها به جانبداری از حق مقاومت مشروع ملت فلسطین برای دفاع از خود، سرزمین و مقدسات خویش است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار