بیانیه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت روز جهانی قدس

سردار « جعفری» به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱ - 04April 2024

بیانیه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت روز جهانی قدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سرتیپ دوم« غلامرضا جعفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است: 

یوم‌الله روز قدس، بیانگر دوراندیشی و وسعت افق دید بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در تعیین این روز است، حمایت از فلسطین و قدس شریف به عنوان قبله گاه اول مسلمانان دفاع از حقیقت است؛ حقیقتی بسیار گسترده‌تر از مسئله‌ی فلسطین. امروز مبارزه‌ی با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکبار است، مبارزه با نظام سلطه است.

امروز غزه نماد تقابل حق و باطل و خط مقدم مواجهه جبهه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل با مستضعفان جهان است و صبر و استقامت ملت فلسطین در مقابل جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، جلوه‌ای است که به اسلام عزت بخشیده است وبه فرمایش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد، به حول و قوه‌ی الهی‌… 

 اینجانب ضمن محکوم کردن جنایت‍های گسترده رژیم صهیونیستی به ویژه در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و ترور دیپلمات‍ها و مستشاران نظامی کشورمان، از امت اسلامی و ملت مومن و بصیر ایران دعوت می نمایم تا با حضور پرشور و انقلابی در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس از ملت مظلوم و آرمان برحق فلسطین حمایت کنند. براساس وعده صدق الهی قطعاً فلسطین پیروز است و این مهد ادیان الهی و پنجره زمین به آسمان با مقاومت و یاری مبارزان راه خداوند آزاد خواهد شد و خداوند یاری گر مجاهدان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها