با صدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه را محکوم کرد

سردار «وحیدی» با صدور پیامی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.
کد خبر: ۶۵۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴ - 03April 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه را محکوم کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی با صدور پیامی، شهادت سردار «زاهدی» و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه را تسلیت گفت و حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

در این پیام آمده است:

بار دیگر عجز و استیصال رژیم کودک‌کش صهیونیستی در پی شکست‌های آن رژیم غاصب در مقابل جبهه مقاومت، با جنایتی ددمنشانه و شهادت مجاهدانی مخلص، آشکار شد و خبر شهادت سرداران رشید مدافع حرم سرلشکر پاسدار «محمدرضا زاهدی» و سرتیپ پاسدار «محمدهادی حاجی رحیمی» و همرزمانشان، قلب آحاد ایرانیان و آزادگان جهان را مملو از اندوه و غم کرد.

اما بدون تردید خون مطهّر این شهیدان عزیز و سایر شهدای جبهۀ مقاومت، رژیم خونخوار و جنایتکار اسرائیل را بیش از پیش، منفور خواهد ساخت.

لذا از درگاه باری تعالی حشر آنان را با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مسالت داشته و برای خانواده معزز و بازماندگان شان، صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها