جانشین انتظامی شهرستان لامرد:

مردم به راهکار‌ها و توصیه‌های پلیس توجه ویژه داشته باشند

سرهنگ «رضایی» با بیان اینکه مردم به راهکار‌ها و توصیه‌های پلیس توجه ویژه داشته باشند به تشریح شیوه سارقان و کلاهبرداران پرداخت.
کد خبر: ۶۵۹۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸ - 02April 2024
مردم به راهکارها و توصیه های پلیس توجه ویژه داشته باشندسرهنگ «محمدرضا رضایی» جانشین انتظامی شهرستان لامرد از همشهریان و مردم عزیز خواست تا به هشدار‌های پلیس در مورد رعایت نکات ایمنی که باید در تعطیلات نوروزی به آن توجه کرد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از فارس یادآور شد و اظهار داشت: باتوجه به مسافرت بعضی از همشهریان، منازل خالی از سکنه است و باید منزل خود را به یک فرد امین بسپارند و لامپ منزل را در شب روشن کنند تا از وقوع سرقت جلوگیری شود.
 
وی با بیان این موضوع که مشارکت مردم و دستگاه‌ها برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری و لازم است تصریح کرد: نگهداری زیورآلات، اشیاقیمتی، اسناد و مدارک، پول و... قبل از ترک منزل و رفتن به مسافرت آن‌ها را به فرد امین بسپاریم و یا با تحویل آن به صندوق امانات با اطمینان خاطر بیشتر به مسافرت برویم.
 
وی تاکید کرد: هنگام خروج از منزل از بسته بودن درب‌های ورودی، تراس، پشت‌بام و پنجره‌ها مطمئن شوید و از بازگو کردن برنامه سفر خود نزد افراد ناشناس و غیرمطمئن پرهیز کنید.
 
جانشین انتظامی شهرستان لامرد افزود: نصب دوربین‌های مداربسته، و آژیر‌های هشدار دهنده‌ها باعث بالا رفتن ضریب امنیتی بیشتر می‌شود و افراد سودجو را از این عمل بازمی دارد.
 
این مقام انتظامی شهرستان لامرد افزود: در صورت روییت خودرو‌های مشکوک و فاقد پلاک سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.
 
جانشین انتظامی شهرستان لامرد، با اینکه مردم باید به توصیه‌های پلیس بعنوان حافظان امنیت توجه داشته باشند خاطرنشان کرد: ده واحد گشتی به صورت محسوس و غیرمحسوس در حال گشت زنی برای تامین امنیت برای همشهریان و مردم عزیز می‌باشند.
 
خبرنگار: محمود صابری زاده
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار