جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس در آبدانان برگزار شد

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان آبدانان، با حضور حجت‌الاسلام «حسینی احمدفداله» امام جمعه، «رحمانی» فرماندار آبدانان و تمامی اعضا در دفتر امام جمعه شهرستان آبدانان، برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷ - 02April 2024

جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس در آبدانان برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان آبدانان، به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین «حسینی احمدفداله» امام جمعه و حضور «محمد رحمانی» فرماندار شهرستان آبدانان و تمامی اعضا در محل دفتر امام جمعه شهرستان آبدانان، برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «حسینی احمدفداله» امام جمعه آبدانان در این جلسه با اشاره به حمله ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق اظهارداشت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز جهانی قدس برای یادآوری سرنوشت فلسطینیان نشانه‌ای از نبوغ و آینده نگری امام خمینی (ره) بود.

وی با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس ابراز کرد: درحال حاضر بسیاری از مشکلات جهان اسلام با حضور مردم در صحنه تظاهرات حل می‌شود.

«محمد رحمانی» فرماندار آبدانان نیز در این جلسه اظهارداشت:هدف دشمنان اسلام تضعیف روز قدس است، ولی مردم آگاه و با بصیرت ما امسال باشکوه‌تر و پر شورتر از هر سال در راهپیمایی روز قدس شرکت نموده و یک بار دیگر پیام اتحاد و همبستگی امت اسلامی که همراه با برائت و انزجار از استکبار جهانی و عوامل صهیونیست آن در منطقه است را به گوش جهانیان خواهند رساند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تمامی مسئولان شهرستان به عنوان کارگزار نظام واجب است در کنار مردم که بدون هیچ منتی از شعائر انقلاب دفاع می‌کنند، حضوری پرشور در این رویداد داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار