استاندار خراسان جنوبی:

مردم ایران در تمام صحنه‌ها با حضور پررنگ و حماسی خود دشمنان را ناکام می‌گذارند

«قناعت» با تأکید بر اینکه مردم ایران در تمام صحنه‌ها با حضور پررنگ و حماسی خود دشمنان را ناکام می‌گذارند، گفت: مهم‌ترین اتفاقات شیرین سال حضور پر صلابت خراسان جنوبی در راهپیمایی‌ها و اجتماعات مردمی از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور حماسی در انتخابات ۱۱ اسفند ماه بود.
کد خبر: ۶۵۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰ - 02April 2024

مردم ایران در تمام صحنه‌ها با حضور پررنگ و حماسی خود دشمنان را ناکام می‌گذارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی امروز (سه‌شنبه) در دیدار با آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: مهم‌ترین اتفاقات شیرین سال حضور پر صلابت خراسان جنوبی در راهپیمایی‌ها و اجتماعات مردمی از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور حماسی در انتخابات ۱۱ اسفند ماه بود.

وی بیان داشت: معاندان نظام در داخل و خارج با همه قوا برای به میدان نیامدن مردم در انتخابات ۱۴۰۲ به صحنه آمدند اما مردم ایران بار دیگر همه دشمنان را با حضور پر شورشان سرافکنده کردند و حضور حماسی و انقلابی مردم خراسان جنوبی در پای صندوق‌های رأی سبب شد این استان دومین استان کشور از نظر مشارکت باشد.

استاندار خراسان جنوبی حرکت ددمنشانه رژیم صهیونیستی را در حمله به سفارت ایران در دمشق محکوم کرد و گفت: مردم ایران در تمام صحنه‌ها با حضور پررنگ و حماسی خود دشمنان را ناکام گذاشتند.

قناعت در ادامه به روند اجرای برخی طرح‌های مهم استان اشاره و اعلام کرد: علاوه بر طرح‌های بزرگ راه‌آهن و آبرسانی به استان از دریای عمان، ایجاد ایستگاه خط فشار قوی برق در شهر‌های نهبندان و فردوس، احیای ۴۶۶ واحد صنعتی راکد و نیمه راکد طی دو سال اخیر بخشی از اقدامات دولت در استان است.

وی با اشاره به اجرای ابر پروژه امیدبخش انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی، تبیین کرد: پایان سال ۱۴۰۴ شاهد انتقال آب دریای عمان به خراسان جنوبی خواهیم بود که در این پروژه در فاز اول میزان آبی که به استان داده اختصاص می‌یابد سالانه ۶۰ میلیون متر مکعب است.

استاندار خراسان جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: ریل‌گذاری خوبی در همه حوزه‌های در خراسان جنوبی صورت گرفته و استان از حالت رکود و پایان بودن کرکره‌ها خارج شده و همچنان پرتلاش و بی‌وقفه به این راه ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار