معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور:

۱۲ فروردین برای ما حکم غدیر دارد و تکمیل کننده انقلاب امام (ره) است

سردار «معروفی» گفت: ۲۲ بهمن، انقلاب به پیروزی رسید و امام راحل برای اینکه نظام را با مردم تعریف می‌کرد و انقلاب را بدون مردم انقلاب نمی‌دانست رفراندوم برگزار شد و بیش از ۹۸ درصد مردم به جمهوری اسلامی رأی آری دادند لذا تاریخ ۱۲ فروردین برای ما حکم غدیر دارد و تکمیل کننده انقلاب امام (ره) است.
کد خبر: ۶۵۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳ - 28March 2024

۱۲ فروردین برای ما حکم غدیر دارد و تکمیل کننده انقلاب امام(ره) است

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «حسین معروفی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور امروز، نهم فروردین‌ماه در آيين اهتزاز پرچم و گرامیداشت يوم‌الله ۱۲ فروردين در کرمان با بیان اینکه مراسم امروز از هر جهت برای نظام یک نقطه عطف، محوری و اصولی است، اظهار داشت: بعثت پیامبر(ص) بزرگترین حدوث بشری است و پیامبر(ص) رحمت‌للعالمین است که برای هدایت بشریت مبعوث شد و دین او کامل کننده ادیان الهی است.

وی با بیان اینکه پیامبر(ص) پس از ورود به مدینه حکومت تشکیل داد و اجرای احکام الهی، پیشرفت و توسعه ذیل حکومت است و پیامبر(ص) برای بقای حکومت، مردم را در قالب بسیج و سپاه منظم کرد، افزود: انحراف در دین ۵۰ سال پس از پیامبر(ص) باعث واقعه عاشورا شد و عاشورا نه به دلیل جهل در علم بلکه به دلیل جهل عقل بود. انسان‌ها خود را برای دین خدا هزینه نکردند و حسین‌بن علی(ع) بهای دین خدا و حدوث پیامبر(ص) شد.

سردار معروفی تصریح کرد: امام خمینی(ره) به تبعیت از مکتب وحی به اذن و هدایت الهی در سال ۱۳۴۲ استارت قیام و حکومت اسلامی را زد و ۱۵ سال به صورت نرم و با کار عمیق فرهنگی افکار مختلف نخبگان، مردم، دانشگاهیان، حوزه‌های علمیه و... را به هم نزدیک کرد. امروز نیز دشمن با همین جنگ نرم و فرهنگی برای ملت ما برنامه دارد.

وی با بیان اینکه برخلاف آنچه که دشمنان می‌گویند امام راحل از ابتدا می‌دانست چه می‌خواهد و اساس تشکیل حکومت براساس اصول دین، مکتب وحی و ائمه اطهار(ع) است، اظهار کرد: ۲۲ بهمن، انقلاب به پیروزی رسید و امام راحل برای اینکه نظام را با مردم تعریف می‌کرد و انقلاب را بدون مردم انقلاب نمی‌دانست رفراندوم برگزار شد و بیش از ۹۸ درصد مردم به جمهوری اسلامی رأی آری دادند لذا تاریخ ۱۲ فروردین برای ما حکم غدیر دارد و تکمیل کننده انقلاب امام(ره) است.

سردار معروفی ادامه داد: برای ما ۱۲ فروردین نقطه عطف تاریخ انقلاب و بزرگترین جشن و افتخار است. در این روز، هوشمندی مردم در تاریخ انقلاب ثبت شد و ما به این تفکر، نظام و آرمان اهل‌بیت(ع) افتخار می‌کنیم. ۱۲ فروردین صرفاً یک مراسم نیست بلکه اصل موضوع، تبیین اقدام عملی مردم ایران در تبعیت از حجت خدا و امام خود است که به میل امام خود که حقیقت دین بود، آری گفتند.

وی با اشاره به هجمه‌های دشمن و نظام سلطه به بزرگی و ارزشمندی جمهوری اسلامی، افزود: دعوای اصلی در جهان و منطقه به دلیل اندیشه ما است که برگرفته از قرآن، اهل‌بیت(ع) و پیامبر(ص) است. اندیشه اسلامی در برابر اندیشه نظام سلطه قرار دارد که این اندیشه اسلامی در طوفان الاقصی، شکست داعش و در مقاومت غزه قابل مشاهده است و هر چه پیش می‌رویم بزرگی کار شهید سلیمانی در جبهه مقاومت را مشاهده می‌کنیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با بیان اینکه در منطقه با اندیشه اسلام آمریکایی درگیر هستیم و داعش از آستین آمریکا بیرون آمد و می‌خواستند اسلام حقیقی را وارونه جلوه دهند، اظهار کرد: اسلام ناب با فرمانده خود جلوی آن اسلام آمریکایی را گرفت و حاج قاسم تشکیل یک اسرائیل دیگر در منطقه را از بین برد.

وی افزود: در داخل کشور با دو اندیشه انقلابی و غیرانقلابی رو‌به‌رو هستیم که اندیشه انقلابی در کشور ما کارساز و راه برون رفت از مشکلات است. انقلابی کسی است که انقلابی فکر و عمل کند. کسی که رسالت محور است و مکان، زمان و لباس نمی‌شناسد و در هر کجا که باشد رسالت خود را انجام می‌دهد. انقلابی غیر محافظه کار و به‌دنبال حل مشکلات مردم و پیشبرد نظام است. کسی که از کنار مشکلات مردم راحت می‌گذرد، نمی‌توان نام انقلابی بر او گذاشت.

سردار معروفی ویژگی دیگر انقلابی بودن را غیر محاسبه‌گری دانست و با بیان اینکه مسئول و فرمانده کسی است که برای خود محاسبه نکند بلکه برای ملت، انقلاب و نظام محاسبه‌گری کند، افزود: امروز حکومت به تفکر انقلابی در مقابل تفکر غیر انقلابی که ترسو و به فکر آبروی خود است نیاز دارد. عزت ملت در تبعیت از امام خویش است که باید در وجود خود نهادینه و به آن عمل کنیم و از خداوند می‌خواهیم توفیق ایستادگی و عمل را به ما عنایت کند.

وی هوشمندی ملت بزرگ ایران را یکی از خروجی‌های انقلاب برشمرد و با اشاره به حضور پر شور مردم در رویدادهای مختلف انقلاب مانند ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند امسال، گفت: مردم پای دین ایستاده‌اند اما گروهی کج‌اندیش به جوانان ما دین گریز می‌گویند اما شما حرکت مردم در سالروز ولادت امام حسن(ع) در ورزشگاه آزادی تهران را مشاهده کردید. همچنین حرکت هر سال مردم در اربعین را مشاهده می‌کنیم. این ملت هوشمند است و باید قدردان آنها بود و هر کسی به سهم خود با افتخار خدمت کند جاوید است.

وی وجود ولایت را دومین خروجی انقلاب دانست و تصریح کرد: امروز دشمنان درونی و خارجی می‌خواهند چهره‌های نزدیک به امام را با یک عملیات روانی از میدان خارج کنند و همه مشکلات را وصل به ولایت می‌کنند تا دور امام را خالی کنند لذا امروز بیشتر از هر روزی باید ولی خدا را تبیین کنیم که این به معنای تبیین زندگی شخصی نیست. دوران رهبر معظم انقلاب از دوران امام راحل سخت‌تر است و اگر امروز این جایگاه ولایت و امامین انقلاب را نداشتیم، شرایطی همچون افعانستان و پاکستان داشتیم.

سردار معروفی در پایان با اشاره به اذعان دشمن مبنی بر این امر که رهبر معظم انقلاب با تدابیر خود نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند، گفت: خداوند به همه‌ ما فرصت و حیات ما را در جمهوری اسلامی قرار داد. حاج قاسم برای ترویج دین خدا از ذره ذره وقت خود استفاده کرد و ما نیز باید از این فرصت استفاده و جهاد کنیم و شرط جهاد عبور از خود است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها