وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

استقبال مردمی از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار بوده است

اسماعیلی گفت: ما از روز اول فروردین نمایشگاه قرآن را داریم که استقبال مردمی از این نمایشگاه فراتر از انتظار بوده است. 
کد خبر: ۶۵۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷ - 27March 2024

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: استقبال مردمی از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار بوده استبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت دولت، با اشاره به برگزاری محفل امام حسنی‌ها در مجموعه ورزشی آزادی، اظهار داشت: رئیس جمهور در جلسه امروز هیأت دولت از این برنامه تقدیر کردند. مجموعه نهاد‌های فرهنگی کشور با همدلی مدتی است برای مناسبت‌های دینی چنین فعالیت‌هایی انجام می‌دهند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: از عزیزانی که چنین مراسم شوانگیز و پر از نشاط و شادابی دینی را تدارک دیده‌اند، قدردانی می‌کنم.

اسماعیلی گفت: امسال دو جلسه بسیار خوبِ هم‌اندیشی با رئیس‌جمهور داشتیم؛ یک جلسه مدیران رسانه‌ها حضور داشتند و یک جلسه با اصحاب هنر بود که در هر دو جلسه همه بزرگان حضور داشتند و مباحث بسبار خوبی مطرح شد و رئیس‌جمهور دستورات روشنی را برای حل مشکلات اصحاب هنر و رسانه صادر کردند.

وی ادامه داد:  دیشب برای پیوست‌های فرهنگی شعار سال، جلسه‌ای را با وزیر اقتصاد داشتیم.  

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همچنین ما از روز اول فروردین نمایشگاه قرآن را داریم که استقبال مردمی از این نمایشگاه فراتر از انتظار بوده است.

اسماعیلی اظهار داشت: کتاب‌های اندیشمندان غیرمسلمان در خصوص ائمه اطهار با حضور نویسنده لبنانی این کتاب‌ها رونمایی شد. ان‌شاءالله در ۱۰۰ جلد کتب مربوط به این اندیشمندان که در خصوص زندگی آل‌الله است با حضور اندیشمندان غیرایرانی مسلمان رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار