مسئولان شهری ارسنجان اولین روز کاری سال ۱۴۰۳ را با شهدا آغاز کردند

مسئولان و کارکنان ادارات شهرستان ارسنجان استان فارس با حضور بر سر مزار شهیدان، اولین روز کاری رسمی خود در سال جدید را شروع کردند.
کد خبر: ۶۵۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶ - 26March 2024

مسئولان شهری ارسنجان اولین روز کاری سال ۱۴۰۳ را با شهدا آغاز کردندبه گزارش دفاع‌پرس فارس، مسئولان و کارکنان ادارات این شهرستان با حضور بر سر مزار شهیدان، اولین روز کاری رسمی خود در سال جدید را شروع کردند.

«کاووس رضایی» فرماندار شهرستان ارسنجان در این مراسم با اشاره به سخن امیرالمومنین (ع) گفت: اِنَّما هُوَ عیدٌ لِمَنْ قَبِلَ اللّهُ صِیامَهُ وَ شَکَرَ قِیامَهُ، وَ کُلُّ یَوْم لایُعْصَی اللّهُ فیهِ فَهُوَ یَوْمُ عید؛ گفت: این عید است برای کسی که خداوند روزه‌اش را قبول و نمازش را سپاس نهاده، و هر روزی که خداوند در آن نافرمانی نشود روز عید است. 

وی نو شدن را امری درونی و شخصی دانست و افزود: هر کس می‌تواند بر اساس اندیشه‌های خود نو شدن را تجربه و از هر روز خودش عید بسازد.

فرماندار شهرستان ارسنجان با اشاره به تحول طییعت و سال جدید، از ضرورت تحول معنوی و روحانی در این تحول فیزیکی گفت و تصریح کرد، برای تحول معنوی و رسیدن به درجات عرفان و سلوک روحانی نیاز به واسطه فیض است و شهدا از بهترین این واسطه‌ها هستند.

گفتنی است در این مراسم یک حزب از قرآن کریم نیز تلاوت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار