شهید «علی‌اکبر بارانی حسین‌آبادی»:

سلاح مؤمن دعا و تقوای اوست

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «علی‌اکبر بارانی حسین‌آبادی» آمده است: ملت عزیز همیشه در نماز جماعت، دعا‌های کمیل، توسل شرکت کنید که ما هر چه داریم از این‌ها داریم. سلاح مومن دعا و تقوای اوست.
کد خبر: ۶۵۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴ - 26March 2024

سلاح مؤمن دعا و تقوای اوست // انتشار در ساجد//به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «علی‌اکبر بارانی حسین‌آبادی» در سیزدهم فروردین 1331 در روستای جوشیروان در خانواده‌ای مذهبی و متدین و روستایی دیده به جهان گشود.

با آغاز جنگ تحمیلی به فرمان امام خمینی (قدس سره) مبنی بر این که دفاع از اسلام و انقلاب واجب است و سنگر‌ها را پر کنید، با پوشیدن لباس بسیج در گردان علی بن ابی طالب (علیهماالسلام) مشغول فعالیت شد و در نهایت در یازدهم اسفند سال 1362 در جزیره‌ی مجنون در عملیات خیبر به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید «علی‌اکبر بارانی حسین‌آبادی»:

اینجانب علی‌اکبر بارانی به عنوان برادر کوچک از ملت غیور و شهید پرور می‌خواهم که همیشه گوش به فرمان امام خمینی (قدس سره) امت باشید و به ندای هل من ناصر ینصرنی ندای لبیک دهید همیشه به فکر جبهه‌ها باشید از جان و مال خود دریغ نورزید که خداوند به شما اجری عظیم خواهد داد.

ملت عزیز همیشه در نماز جماعت، دعاهای کمیل، توسل شرکت کنید که ما هر چه داریم از اینها داریم. سلاح مومن دعا و تقوای اوست همیشه امام(علیه السلام) امت و رزمندگان را دعا کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار