هلاکت یکی دیگر از نظامیان صهیونیست در غزه/ حمله زمینی و هوایی صهیونیست‌ها به خان‌یونس

در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یک نظامی دیگر خود در نبرد‌های شمال نوار غزه اذعان کرد، مناطق مختلف شهر خان‌یونس بار دیگر هدف حملات سنگین اشغالگران از زمین و هوا قرار گرفت.
کد خبر: ۶۵۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹ - 24March 2024

هلاکت یک نظامی اشغالگر دیگر در غزه/ حمله زمینی و هوایی به خان‌یونسبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی به هلاکت یک نظامی دیگر خود از گردان ۹۳۲ در نبرد‌های شمال نوار غزه اذعان کرد.

این خبر در حالی است که به گفته منابع محلی، قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی سواحل رفح در جنوب نوار غزه را به‌شدت گلوله‌باران کردند.

همچنین در حمله هوایی اشغالگران به خانه‌ای مسکونی در محله «الجنینه» در شرق رفح دست‌کم شش نفر شهید و شمار زیادی زخمی یا مفقود شدند. در محله «الفلوجه» غزه هم یک خانه مسکونی هدف حمله هوایی قرار گرفت و شماری از ساکنان آن شهید یا زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی مناطق مرکزی و غربی شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه را هدف سنگین هوایی و زمینی قرار داد. مناطق جنوبی و جنوب شرقی خان‌یونس نیز هدف دست‌کم ۵۰ حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

خودرو‌های نظامی صهیونیست‌ها وارد مناطق اطراف بیمارستان ناصر در خان‌یونس شدند و این مناطق به صورت همزمان هدف آتش توپخانه رژیم اشغالگر قرار گرفت. رزمندگان مقاومت در اطراف بیمارستان ناصر به‌شدت با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.

یکی از نیرو‌های اتاق عمل اورژانس هلال احمر فلسطین در بیمارستان الامل در غرب خان‌یونس هم در حملات صهیونیست‌ها به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار