امام جمعه موقت بیرجند:

مسئولان فرصت‌های تحقق شعار سال را برای مردم و جوانان فراهم کنند

حجت‌الاسلام «نوفرستی» گفت: با توجه به نام‌گذاری امسال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» مسئولان باید فرصت‌ها را برای مردم، جوانان و نخبگان فراهم کنند تا شاهد رشد و تعالی در میدان جهاد اقتصادی باشیم.
کد خبر: ۶۵۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸ - 22March 2024

مسئولان فرصت‌های تحقق شعار سال را برای مردم و جوانان فراهم کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «غلامحسین نوفرستی» امام جمعه موقت بیرجند امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته شهر بیرجند، همزمانی بهار طبیعت و بهار معنویت را زمینه‌ساز طراوت و رویش و شکوفایی جسم و روح و جان انسان دانست و اظهار داشت: هنر و قدرت ماه رمضان این است که با نسیم معنوی روزه و عبادات و توسل و مناجات، انسان غیرغافل را در مسیر صلاح و بندگی به شوق و تلاش می‌کشاند.

وی تلاوت روزانه قرآن و انس و تدبر در قرآن کریم را از تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: تدبر در قرآن از دیگر توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است لذا هر کس با این دو پیوند خورد بدون شک دچار مشکل و خسران نمی‌شود.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه یکی از نسیم‌های‌ معنوی ماه مبارک رمضان این است که آسیب‌های اجتماعی به حرمت این ماه کاهش می‌یابد و تلاوت و تدبر در قرآن شکوفاتر می‌شود، تصریح کرد: باید از برکات ماه رمضان و فرصت‌های به‌وجود آمده استفاده کنیم و زمینه‌سازی ظهور و حکومت مهدوی هم با همین انسان‌های صالح است.

حجت‌الاسلام نوفرستی با اشاره به نامگذاری شعار طی سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: از سال ۸۷ رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسئله معیشت مردم و اقتصاد تأکید دارند و شعار امسال نیز توسط ایشان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شد چراکه پیوند مردم با نظام، ولایت و حضور در صحنه، انقلاب اسلامی و نظام را رقم زده است.

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس با وحدت و انسجام نیروهای مسلح و حضور پررنگ مردم حماسه آفریدند و امروز هم راهبرد این است که مردم به عرصه بیاید و زمینه برای آنان فراهم شود تا شاهد رشد و تعالی و جهش تولید در کشور باشیم.

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر اینکه امروز راهبرد ولایت و رهبری نظام اسلامی این است که مردم به میدان بیایند، متذکر شد: با توجه به نام‌گذاری امسال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» مسئولان باید فرصت‌ها را برای مردم، جوانان و نخبگان فراهم کنند تا شاهد رشد و تعالی در میدان جهاد اقتصادی باشیم.

حجت‌الاسلام نوفرستی در پایان به تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی در مردم اشاره و خاطرنشان کرد: به قله‌ها نزدیک شده‌ایم و امروز، روز خسته شدن و ناامیدی نیست و مسئولان کشور باید با روحیه جهادی و با امید حرکت کنند و منتخبان جدید مجلس شورای اسلامی نیز با وحدت نگذارند شیرینی حضور مردم در انتخابات دچار آسیب شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها