مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

عملیات «فتح‌المبین» برگی زرین از یک دفاع مقدس مردمی بود

سرهنگ پاسدار غریبی گفت: عملیات «فتح‌المبین» برگی زرین از یک دفاع مقدس مردمی بود که همه ارکانش بر قوت و قدرتِ ایمان، ابتکار، تدبیر و حماسه‌آفرینی جوانان ملت ایران استوار است.
کد خبر: ۶۵۸۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳ - 21March 2024

عملیات «فتح‌المبین» برگی زرین از یک دفاع مقدس مردمی بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر در سالروز آغاز عملیات غرور آفرین عملیات فتح المبین وگرامیداشت شهدای استان بوشهر در این عملیات پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عملیات غرور آفرین فتح المبین حقیقتی روشن وقاطع در دوران سراسر افتخار دفاع مقدس در مواجه با قدرت‌های استکباری ومتحد دنیابا انقلاب اسلامی است که با عزم واراده سلحشوران وشیرمردان این سرزمین در دوم فروردین ماه سال ۶۱ به وقوع پیوست.

عملیات فتح المبین نخستین اخطاری بود که رزمندگان ایران به دیکتاتور بعث دادند و اعلام کردند که شهر‌های تصرف شده تا همیشه در اختیار متجاوزگر نخواهد ماند.

پس از این حمله بود که صدام با از دست دادن سه لشگر خود احساس خطر و برای نخستین بار موانع را در مرزهایش ایجاد کرد تا مانع پیشروی ایرانی‌ها شود.

عملیات «فتح‌المبین» برگی زرین از یک دفاع مقدس مردمی بود که همه ارکانش بر قوت و قدرتِ ایمان، ابتکار، تدبیر و حماسه‌آفرینی جوانان ملت ایران استوار است. در این عملیات که به فتح‌الفتوح رزمندگان هشت سال دفاع مقدس معروف است، افزایش قدرت عملیاتی و ارتقای مهارت‌های فرماندهی در جبهه ایران، اولین بار عراق را درباره قدرت ادامه اشغال ایران دچار تردید می‌کند.

امنیت پایدار و قدرت بازدارنده امروز جمهوری اسلامی که دشمنان را به وحشت انداخته نتیجه از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران است که با همت جوانان امروز که ادامه دهنده راه شهدا هستند به دست آمده است.

سلام و صلوات پروردگار به روان پاک همه سلحشوران این عملیات به ویژه رزمندگان و ۸۴ شهید سلحشور استان بوشهر که در منطقه شیار‌های «شیخی» و «المهدی» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار