رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز:

ایجاد بستر مشارکت مردم در جهش تولید در الویت برنامه‌های بسیج سازندگی البرز است

سرهنگ «فلاحتکار» در پیامی ضمن تبریک سال نو، ایجاد بستر مشارکت مردم در جهش تولید را در الویت برنامه‌های بسیج سازندگی استان البرز دانست.
کد خبر: ۶۵۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰ - 20March 2024

ایجاد بستر مشارکت مردم در جهش تولید در الویت برنامه‌های بسیج سازندگی البرز است به گزارش دفاع پرس از البرز، سرهنگ پاسدار «محمد فلاحتکار» رییس سازمان بسیج سازندگی استان البرز در پیامی ضمن تبریک سال نو با اشاره به نامگذاری سال جدید از جانب رهبر معظم انقلاب به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار داشت: فراهم کردن بستر حضور و مشارکت‌های مردمی در تولید و اشتغال از مهمترین الویت‌های بسیج سازندگی استان البرز است.

در متن پیام سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ رهبر معظم انقلاب سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام نهادند و بر مردمی سازی فعالیت در عرصه تولید و اشتغال تاکید کردند تا با تداوم سیاست‌های حمایت از جهش تولید شاهد تحول اقتصادی در سال جدید باشیم و بنیه کشور را از نظر اقتصادی مستحکم سازیم. تامل در منویات رهبر معظم انقلاب که طی سال اخیر شعار‌های سال را بر پایه مسائل اقتصادی و در جهت رونق تولید نامگذاری کرده اند و در پیام نوروزی خود نیز از دغدغه‌های معیشتی و اقتصادی خود برای مردم سخن گفتند، گویای اهمیت مسأله تولید و اشتغال در پویایی اقتصاد و استقلال و عظمت کشور است.

در این راستا یکی از سیاست‌های مهم و راهبردی سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز فراهم کردن بستر حضور و مشارکت حداکثری مردم در عرصه تولید و اشتغال است و طی سالی که گذشت با حمایت از تولید و اشتغال و مهیا کردن زمینه اعطای وام‌های خوداشتغالی، تحول بزرگی در استان البرز رخ داد که این سیاست همچنان با حداکثر توان و با همکاری و مشارکت گروه‌های جهادی در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و جهش تولید بر پایه مشارکت‌های مردمی در استان البرز مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

انشالله در پایان به رسم ادب بر خود وظیفه می‌دانم سال نو را به رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران و مردم شریف استان استان البرز تبریک بگویم.

باشد که سال جاری سالی سرشار از خیر و برکت برای ملت بزرگ ایران باشد.

سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار