مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز در پیامی سال نو را تبریک گفت

سردار اسلامی در پیامی تقارن زیبای بهار طبیعت و بهار دل‌ها و فرارسیدن سال نو را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۵۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱ - 20March 2024

 مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز در پیامی سال نو را تبریک گفتبه گزارش دفاع پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در پیامی سال جهش تولید با مشارکت مردم را تبریک گفت.

در متن پیام سردار اسلامی آمده است:

بسم الرب الشهدا و الصدقین

چه زیبا بهاری است تقارن دو بهار طبیعت و بهار معنویت و چه خجسته نوروزی که باید از آن در جهت خودسازی، نوسازی و تحول بهره برد. بدون تردید آرامش امروز ما و فرصت لذت بردن از زیبایی‌های بهاری محصول جانفشانی شهدا است که با جان خود اسباب عزت و سربلندی کشور و آرامش و امنیت ما را فراهم آوردند، روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

از دیگر سو نامگذاری حکیمانه سال جاری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» دارای اهمیت زیادی است که مسئولان باید به آن آگاه باشند و بدانند در هر عرصه‌ای از انقلاب اسلامی تا جنگ تحمیلی و دوران سازندگی و فعالیت‌های علمی کشور که مردم در آن حضور پیدا کردند تحول آفرین شدند و این حضور مردم فرصت مغتنمی جهت تحول و بالندگی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی به درستی به آن اشاره کردند؛ لذا ضمن آرزوی فراهم کردن بستر حضور و مشارکت حداکثری مردم در تولید و اشتغال در سال جاری به رسم ادب بر خود وظیفه می‌دانم سال نو را به رهبر معظم انقلاب، مردم شریف ایران اسلامی و مردم سرافراز استان البرز تبریک و شادباش بگویم.

انشالله که برکت تقارن دو بهار طبیعت و بهار معنویت و با دعای خیر امام زمان (عج) سال نو سال پیروزی و سربلندی ملت بزرگ ایران باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار