پدر شهید «مهدی حسینی» آسمانی شد

حاج «علی حسینی» پدر شهید «مهدی حسینی» در سن ۹۸ سالگی به علت کهولت سن و بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۶۵۷۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷ - 17March 2024

پدر شهید «مهدی حسینی» آسمانی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حاج «علی حسینی» پدر شهید «مهدی حسینی» در سن ۹۸ سالگی به علت کهولت سن و بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر این پدر شهید صبح روز دوشنبه (۲۸ اسفندماه) بر روی دستان مردم بشرویه تشییع و در زادگاهش در قطعه صالحین گلزار شهدای روستای نیگنان به خاک سپرده می‌شود.

شهید «مهدی حسینی» در دهم تیرماه ۱۳۵۹ و در خانواده‌ای مذهبی در روستای نیگنان از توابع شهرستان بشرویه دیده به جهان گشود. وی پس از گذران دوران کودکی تحصیلات ابتدایی خود را در دبستان آیت‌الله طالقانی روستای نیگنان سپری نمود.

از همان کودکی به‌واسطه اعتقاد عملی به اصول و فروع دین علاقه وافری به کار نظامی داشت، زیرا آن را نوعی جهاد در راه خدا می‌دید به همین دلیل در بیست و یکم مردادماه ۱۳۷۷ به استخدام نیروی انتظامی درآمد تا هم تحقق آرمان‌های خود را شاهد باشد و هم گوشه‌ای از دین خود را به کشور و ملت ادا نماید.

 شهید «حسینی» پس از گذارندن دوره آموزشی در کرج به استان کرمان منتقل و در شهر کرمان روستای هرمک مشغول به انجام وظیفه شد و سرانجام در حین مأموریت در شهرویورماه ۱۳۸۴ در منطقه گلباف کرمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

لیلا لیموئی

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار