ارسال کمک‌های مردمی لامرد برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

با جمع‌آوری کمک‌های مردمی لامرد در روز‌های گذشته قریب به ۵۲۰ میلیون تومان اقلام مورد نیاز به پُلان سیستان و بلوچستان ارسال شد.
کد خبر: ۶۵۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰ - 15March 2024
از لامرد تا پُلان/ ارسال کمک های جمع آوری شده مردمی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «سید محمود جعفری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد در آیین بارگیری کمک‌های مردمی به استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار این رسانه اظهار داشت: پس از بارش‌های اخیر و سرریز شدن سد‌های استان سیستان و بلوچستان مناطقی از این استان زیر آب رفت و منازل مسکونی و زمین‌های کشاورزی هم‌وطنانمان در این استان آسیب دید.
 
سرهنگ جعفری ضمن تشکر و قدردانی از خیرین، نیک اندیشان و مردمان سخاوتمند شهرستان لامرد از گروه‌های جهادی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، هلال احمر، دفتر امام جمعه، بویژه قرارگاه محرومیت زدایی سپاه لامرد که به جمع آوری اقلام مورد نیاز هم‌وطنانمان در استان سیستان و بلوچستان تمام تلاش خود را انجام داده اند قدردانی کرد.
 
وی با بیان این مطلب که کمک به هموطنان سیل زده وظیفه ذاتی همه ماهاست اظهار کرد: این اقلام شامل پتو، برنج، روغن، شکر، خرما، مواد شوینده و... می‌باشد.
 
فرمانده سپاه لامرد افزود: به همت سخاتمندان شهرستان لامرد برآورد جمع آوری این اقلام قریب به ۵۲۰ میلیون تومان می‌باشد که می‌توان گفت بخشی از اقدامات داوطلبان لامرد در هنگام بروز حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله است.
 
این مقام مسئول در پایان سخنان خود بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته تمامی اقلام جمع آوری شده به روستایی در سیستان و بلوچستان به نام روستای «صدیق زهی از بخش پُلان شهرستان چابهار» ارسال شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها