مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه:

اردو‌های راهیان نور فرهنگ دفاع مقدس و یاد شهدا را زنده نگه‌می‌دارد

حجت‌الاسلام محمدی‌سیرت گفت: اردو‌های راهیان نور دارای برکات فراوانی است و علاوه بر تأثیرات معنوی زیاد بر روی بازدیدکنندگان، می‌تواند فرهنگ دفاع مقدس را ترویج دهد.
کد خبر: ۶۵۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۶ - 16March 2024

اردو‌های راهیان نور فرهنگ دفاع مقدس و یاد شهدا را زنده نگه می‌داردحجت‌الاسلام والمسلمین «علی محمدی‌سیرت» مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به کلام امام راحل مبنی بر اینکه «ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد»، اظهار داشت: کسی که شهادت را بپذیرد، یا بر دشمن غلبه پیدا می‌کند و یا به شهادت می‌رسد؛ ولی تن به ذلت نمی‌دهد.

حجت الاسلام محمدی سیرت با اشاره به آیه شریفه «قُل هَل تَرَبَّصونَ بِنا إِلّا إِحدَى الحُسنَیَینِ» گفت: در فرهنگ قرآن و اسلام شکست معنا ندارد؛ یا پیروزی یا شهادت؛ در هر دو صورت پیروز و در مقابل دشمن تسلیم نشده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه دشمنان معنا و مفهوم شهادت را درک نمی‌کنند، افزود: از وظایف مهم ما ادامه دادن راه شهداست. ما نباید اجازه دهیم اهداف شهدا و مکتب آن‌ها به فراموشی سپرده شود.

وی همچنین با بیان اینکه اردو‌های راهیان نور، فرهنگ دفاع مقدس و یاد شهدا را زنده نگه می‌دارد، یادآور شد: اردو‌های راهیان نور دارای برکات فراوانی است و علاوه بر تأثیرات معنوی زیاد بر روی بازدیدکنندگان، می‌تواند فرهنگ دفاع مقدس را ترویج دهد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار