عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

راهیان نور ابزاری قدرتمند برای استخراج گنج عظیم دفاع مقدس است

«شمس‌احسان» با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس، بیمه‌کننده کشور در مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن است، گفت: دفاع مقدس یک گنج بزرگ بود و راهیان نور می‌تواند این‌گنج را استخراج کند.
کد خبر: ۶۵۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۸ - 13March 2024

راهیان نور ابزاری قدرتمند برای استخراج گنج عظیم دفاع مقدس است«زهرا شمس‌احسان» عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه راهیان نور فناوری قدرتمندی در جهت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان است، اظهار داشت: هرچقدر بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم به همان میزان می‌توانیم در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کنیم.

شمس‌احسان با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس، بیمه‌کننده کشور در مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن است، گفت: دفاع مقدس یک گنج بزرگ بود و راهیان نور می‌تواند این‌گنج را استخراج کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در مناطق عملیاتی، خاطرنشان کرد: حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس راهی برای انتقال فرهنگ شهدا در میان نسل جوان امروزی است. 

وی تاکید کرد: راهیان نور یکی از بزرگترین عملیات‌های فرهنگی کشور محسوب می‌شود و باید تلاش کرد که سال به سال به محتوای فرهنگی این سفر‌های بابرکت افزوده شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار