رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی:

توسعه روابط اجتماعی نیاز ذاتی جبهه انقلاب اسلامی است

شاد گفت: نیاز اساسی و ذاتی ما در انقلاب اسلامی توسعه روابط اجتماعی است و برای تحقق این مهم باید با مردم ارتباط مستمر و عمیق‌تری بگیریم و در مقابل سوالات اساسی مردم با فناوری مترقی به پاسخ و امکان ارتباط برسیم.
کد خبر: ۶۵۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ - 15March 2024

توسعه روابط اجتماعی نیاز ذاتی جبهه انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «مهدی شاد» رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی شب گذشته در اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی چندین سال قبل نابودی اسرائیل را نوید داده بودند. مرحوم آیت‌الله بهجت نیز بشارت داده بود که جوانان در مسجدالاقصی نماز خواهند خواند، در عملیات طوفان‌الاقصی و اتفاقاتی که در حوزه نظامی شاهد آن هستیم، امکان نابودی اسرائیل در عرصه سخت‌افزاری دور از ذهن نیست، اما چرا رهبر معظم انقلاب اسلامی از ۲۵ سال آینده سخن می‌گویند؟

وی افزود: آنچه باید در این مسیر ۲۵ ساله برای نابودی رژیم منحوس صهیونیستی رقم بخورد صرفاً در حوزه نظامی و سخت نیست، در این ۲۵ سال باید اقناع افکار عمومی صورت گیرد و با ذهن و فطرت مردم درباره ظلم و چرایی نابودی ظلم صحبت کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان خراسان رضوی یادآور شد: چند ماه است که شاهد ریخته شدن خون مردم مظلوم فلسطین هستیم، این خون‌های ریخته شده باعث می‌شود که این نهال بالنده‌ای که در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده، آبیاری شود.

شاد ادامه داد: ما با تمام وجود بر این باوریم که تک‌تک خون‌هایی که در غزه و فلسطین بر روی زمین می‌ریزد برای اقناع افکار عمومی و ارتباط گرفتن با ضمیر حق‌خواه جهانیان است.

وی تصریح کرد: این خون‌ها به ستیز و جنگ با عکس‌ها، کلمات، فیلم‌ها و طراحی‌هایی می‌روند که در چند قرن گذشته به پشتوانه نظام سرمایه‌داری باعث ایجاد ظلم در عالم هستی شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان خراسان رضوی با بیان اینکه نیاز اساسی و ذاتی ما در انقلاب اسلامی توسعه روابط اجتماعی است، گفت: در سال گذشته پدیده بسیار پیچیده اجتماعی را تجربه کردیم، جاهایی نگران شدیم و به عمل خودمان شک کردیم اما ایستادیم. امروز بعد از گذشت یک سال و چند ماه از آن اتفاق پیچیده باید دید پیام اتفاقات سال گذشته چه بود.

شاد تصریح کرد: باید نسبت به پیام اتفاقات سال گذشته و مسئله مشارکت مردم در تک‌تک کرسی‌هایی که به آن نیاز داریم، حساس باشیم و این را وظیفه ذاتی خود بدانیم که با مردم ارتباط مستمر و عمیق‌تری بگیریم و در مقابل سوالات اساسی مردم با فناوری مترقی به پاسخ و امکان ارتباط برسیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره ابوذر، ابراز داشت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر یکی از تلاش‌هایی است که برای رسیدن به افق‌های مشترک و حرکت جبهه‌ای جهت هم‌افزایی، همفکری و تضارب‌آرا در کنار یکدیگر انجام می‌دهیم تا با انتقاد، امیدآفرینی و مطالبه‌گری امید را در جامعه تقویت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها