در دیدار رئیس‌جمهور با مدیران مسئول رسانه‌ها؛

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:‌ با وجود تفاوت سلیقه، اصحاب رسانه در انتخابات دست به دست هم دادند

اسماعیلی گفت: با وجود اختلاف سلیقه‌هایی که طبیعی هم هست، در اصل انتخابات همه رسانه‌های ما متفق بودند، زیرا برای منافع ملی همه دست به دست هم باید بدهند.
کد خبر: ۶۵۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸ - 14March 2024
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:‌ با وجود تفاوت سلیقه، اصحاب رسانه در انتخابات دست به دست هم دادندبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار رئیس‌جمهور با مدیران مسئول رسانه‌ها اظهار داشت: در جامعه رسانه‌ای در موضوعات اصلی و مهم بین بخش‌های مختلف این جامعه متنوع، وحدت و همبستگی بالایی را شاهد هستیم.
 
اسماعیلی با تاکید بر این نکته افزود: در طول ماه‌های اخیر موضوع غزه، همه اهالی رسانه پای کار آمدند و در جلسات متعدد در تولید محتوا انصافا همه رسانه‌های ایرانی با همه قوت پای این کار آمدند.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز تصریح کرد: با وجود اختلاف سلیقه‌هایی که طبیعی هم هست، در اصل انتخابات همه رسانه‌های ما متفق بودند چرا که برای منافع ملی همه دست به دست هم باید بدهند.
 
وی ادامه داد: در جلسه باشکوهی که در انتخابات تالار وحدت برگزار شد اصحاب رسانه حاضر شدند و یک همبستگی بالای ملی را به نمایش گذاشتند.
 
اسماعیلی افزود: امسال بعد از چندسال تعطیلی نمایشگاه رسانه‌های ایران را در آستانه انتخابات برگزار کردیم که فوق‌العاده مهم بود و فضای پرنشاطی را بین اهالی رسانه ایجاد کرد.
 
وزیر فرهنگ اظهار ادامه داد: توجه دولت و اهتمام و دستور رئیس جمهور برای حمایت از جریان رسانه‌ای مورد تاکید بود و به‌رغم همه مشکلات تلاش کردیم که بتوانیم بخشی از این مشکلات را حل کنیم.
 
اسماعیلی ادامه داد: در برنامه‌های پشتیبانی که مجموعه صندوق اعتباری هنر برنامه‌های پشتیبانی بسیاری دارد و این صندوق متعلق به رسانه هم است و حدود ۲۰۰ درصد رشد خبرنگاران عضو را در این صندوق داشتیم و برنامه‌های حمایتی در حوزه مسکن را از تابستان گذشته شروع کردیم و امیدواریم این اقدام بخش مهمی از توقع روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه را برآورده کند.
 
وی گفت: امیدواریم دولت با اهتمام و مدیریت شخص رئیس‌جمهور بتواند در همین دوره چهارساله دولت سیزدهم بخش عمده‌ای از مسائل به جا مانده و مشکلات را حل‌وفصل کند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار