معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران:

ایستادگی جمهوری اسلامی نتیجه خون پاک شهداست

«پاکدل» گفت: هیچ کشوری در دنیا توان مقاومت با وجود ۴۰ سال تحریم و تهدید را ندارد و این پایمردی و ایستادگی جمهوری اسلامی نتیجه خون پاک شهدا و ایثارگری ایثارگران است.
کد خبر: ۶۵۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲ - 14March 2024
ایستادگی جمهوری اسلامی نتیجه خون پاک شهدا است به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام «محمود پاکدل» در آیین تکریم و معارفه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام اظهار داشت: ۲۶۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای قوانین مصوب در حوزه خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران نیاز است این در حالیست که بودجه مصوب تنها ۷۰ هزار میلیارد تومان است بنابراین طبیعی است خانواده شهدا و ایثارگران در این خصوص اعتراضات بحقی داشته باشند.
 
وی تاکید کرد: نمودار اعتبارات سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران صعودی است، اما همزمان تعداد جامعه ایثارگران نیز افزایش یافته است.
 
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از سال ۱۳۸۰ تا کنون تعداد شهدا پنج درصد و تعداد جانبازان کشور ۴۶۰ درصد افزایش یافته است.
 
«پاکدل»یادآور شد: افراد زیادی سال‌ها در جنگ حضور داشته و دچار مجروحیت بودند، اما اوایل تمایلی به تشکیل پرونده جانبازی نداشتند.
 
وی تاکید کرد: با تصویب قوانینی در خصوص تسهیلات برای خانواده و فرزندان جانبازان، بسیاری پیگیری لازم را انجام داده و به جمع جانبازان کشور اضافه شدند.
 
 معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هیچ کشوری در دنیا توان مقاومت با وجود ۴۰ سال تحریم و تهدید را ندارد و این پایمردی و ایستادگی جمهوری اسلامی نتیجه خون پاک شهدا و ایثارگری ایثارگران است. 
 
«پاکدل» یادآور شد: خدمتگذاران خانواده شهدا قدر این موهبت را بدانند و تمامی تلاش خود را در این زمینه بکار گیرند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها